رئیس پلیس راهور به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) توصیه‌هایی را به عزاداران و رانندگان ارائه کرد.

سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور استان در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده باش کامل در کنار دسته جات و هیئت‌های عزاداری باشیم تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی، در نظم بخشیدن به تردد و پارک خودروی عزاداران تلاشی دو چندان داشته باشیم.

او افزود: از مدیران محترم هیئت‌های تقاضا دارم با همکاران بنده هماهنگی و همکاری داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز مستفیض شویم. 

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل راهبندان یا سد معبر نباشند، از متصدیان می‌خواهیم در نصب داربست‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با همکاران من در پلیس راهور مرکز استان و پلیس راهور شهرستان‌های استان مشورت و همراهی داشته باشند و از نصب داربست در سطح سواره رو خودداری کنند و پذیرایی از عزاداران حسینی نیز فقط در داخل پیاده رو‌ها انجام شود تا مزاحمت ترافیکی در معابر ایجاد نگردد. 

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال تردد هستند و تاریکی شب، میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند، باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد و مراقبت لازم نسبت به عابرین پیاده و موتور سواران به عمل آید تا شاهد حوادثی ناگوار نباشیم. 

زارع تصریح کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف محل‌های برگزاری مراسم‌های عزاداری جدا خودداری کنند و بعد از پایان مراسم‌ها که گاهی تا پاسی از شب به طول می‌انجامد باید با تمرکز کامل رانندگی کرده و با سرعت مجاز به منزل خود مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار