رئیس انجمن صنفی کارآفرینان استان آذربایجان شرقی از فعالیت ۷۰ مرکز کارآفرینی در استان خبر داد.

آقای باقری فرح بخش با اشاره به فعالیت ۷۰ مرکز کارآفرینی در آذربایجان شرقی گفت:در این مراکز حدود ۱۴۰ نفر فعالیت می‌کنند.

وی گفت:این مراکز زیر نظر نهاد ریاست جمهوری یا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه کار آفرین کسی هست که فرصت‌ها را شناسایی و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می کند گفت:در حیطه کارآفرینی با ۴ حوزه در ارتباط هستیم استارت آپ‌ها که در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل می‌گیرند شتاب دهنده‌ها  که در جهت کمک و پشتیبانی از افراد دارای ایده فعالیت می‌کنند فضای مشترک فضایی که سرمایه گذار در اختیار افراد دارای ایده قرار می‌دهد و در آن فضا باهم فعالیت می‌کنند کافه کارآفرینی فضایی صمیمی که در آن افراد سرمایه دار و دارای ایده دور هم جمع شده و به بحث و گفتگو می‌پردازند.

رئیس انجمن صنفی کارآفرینان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تمامی این حوزه‌ها به دنبال حمایت از افراد کارآفرین در استان هستیم گفت:اعطای تسهیلات، تجلیل از کارآفرینان برتر و واحد‌های نمونه و... برخی دیگر از فعالیت این انجمن در جهت حمایت از کارآفرینان می‌باشد.

وی گفت:شرکت‌های دانش بنیان در تمام مناطق و مراکز کارآفرینی با داشتن مجوز سرزمین مادری در مناطق آزاد معاف از مالیات هستند.

وی گفت:این انجمن در تلاش است با رفع قوانین دست و پا گیر و حمایت‌های مالی و حقوقی از کارآفرینان زمینه فعالیت این افراد را در استان تسهیل کند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد سامانه ثبت ایده زمینه فعالیت کارآفرینان تسهیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار