صادق پور خبر داد؛

آبرسانی به بالاده و برخی روستا‌ها در کازرون

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از بهره مندی ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک آب با گشایش فاز اول طرح آبرسانی به شهر بالاده کازرون و روستا‌های تحت پوشش خبر داد.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: در ۲ سال اخیر گام‌های بسیار بلندی در بخش تأمین آب آشامیدنی میان مدت یا بلند مدت شهر‌ها و روستا‌های استان و همچنین اصلاح و تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب برداشته ایم.

او افزود: در همین رابطه، همزمان با افزایش دما و تشدید گرما در استان فارس، فاز نخست طرح بزرگ آبرسانی به شهر بالاده و روستا‌های تحت پوشش که از سال‌های قبل به منظور تأمین آب پایدار در بخش بالاده با اعتباری از محل اعتبارات طرح‌های ملی و استانی آغاز شده بود، به صورت اضطراری در مدار بهره برداری قرار گرفت. 

صادق پور اضافه کرد: این فاز از طرح مذکور که عملیات تکمیل آن با دستور ویژه وزیر نیرو و پیگیری‌ها در شرکت آبفا فارس، در امسال شدت گرفت، شامل حفر، تجهیز و برق رسانی ۲ حلقه چاه، ساخت و اجرای ۲۴ کیلومتر خط انتقال آب با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن در اقطار ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ و ۳۵۵ میلیمتر است.

او گفت: این طرح جمعیتی بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر مشتمل بر ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک آب آشامیدنی شهر بالاده و ۱۰ روستای بخش را پوشش می‌دهد. در این طرح یک حلقه چاه دیگر نیز حفر و تجهیز شده است که با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال، ۱۴ روستای دیگر از بخش بالاده، از مزایای آبرسانی آن منتفع خواهند شد.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار