فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: رسومات اشتباه مثل رفتار‌های تنش زا و علم کشی در ایام سوگواری محرم ممنوع است.

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه های ایام سوگواری و عزاداری محرم با حضور سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان، میراولیایی بخشدار نگین کویر، روحانیت، فرمانده بسیج عشایری شهرستان، شهردار و رئیس شورای شهر دهنو اسلام آباد، فرماندهان پاسگاه انتظامی چاهدگال و سکهور، تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، تعدادی از اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش نگین کویر در مسجد ابوالفضل (ع) شهر دهنو اسلام آباد برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در این نشست گفت: خوشبختانه با حضور و میانجی‌گری معتمدین و متنفذین و عشایرِ بخش نگین کویر در بحث پیشگیری از جرائم، اختلافات خانوادگی و صلح و سازش عملکرد مطلوبی داریم.

سرهنگ احمدپور با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت خرما گفت: کشاورزان حتما برای جلوگیری از سرقت احتمالی خرما از بکارگیری نگهبان در باغات غافل نشوند و ما با تعامل و همکاری با بسیج و مردم در بحث امنیت فصل برداشت خرما حتما و با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنیم.

او به ایام محرم اشاره و تصریح کرد: رسومات اشتباه مثل رفتار‌های تنش زا، علم کشی، قمه کشی و عدم حفظ تلفیق مذاهب در ایام سوگواری محرم ممنوع است.

بخشدار نگین کویر نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرمانده انتظامی این شهرستان در بخش نگین کویر گفت: با حضور و تلاش نیرو‌های انتظامی و همکاری مردم در بحث امنیت در منطقه عملکرد خوب و پایداری داریم.

میراولیایی در ادامه به دلیل پراکندگی جمعیت و وسعت بخش نگین کویر، ارتقای پاسگاه انتظامی چاهدگال را از پاسگاه به کلانتری را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار