فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انتظام بخشی به نظم وانضباط در دستجات حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در گردهمایی روسای هئیت‌های عزادری وپیر غلامان استان با بیان اینکه همکاری مردم با پلیس می‌تواند جلوی بسیاری از ناهنجاری هارا بگیرد گفت:درماه محرم همراهی مردم باپلیس می‌تواند در ایجاد نظم و امنیت بسیار تاثیر گذار باشد.

او از حضور همیاران محرم از بین خودمردم در عزاداری‌های این ماه خبر داد و گفت:این عزیزان در طول برگزاری این برنامه‌ها رابط بین مردم وپلیس بوده واز ظرفیت آن‌ها در برقراری وروان سازی ترافیک استفاده خواهدشد.

او ادامه داد:هرهئیت برای بهتر برگزارشدن مراسمات خود می‌تواند ۲ نفر را این طرح ثبت نام کند.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات حسینی دشمنان دین را ناامید خواهد کرد، گفت:پلیس باتمام توان خود در کنارعزاداران سیدالشهدا (ع) حضور پیدا خواهد کرد ودر برقرای نظم و امنیت باکسی شوخی ندارد.

او ادامه داد:هئیت‌های عزاداری به نحو احسن برنامه‌های خود را برگزار کنند، ماکنارشان هستیم وکوچکترین بی احترامی به دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) با برخورد جدی پلیس همراه خواهد بود.

سردار عبدی گفت:برخورد مقتدرانه با قانون شکنان وهنجار شکنان در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

او  استان آذربایجان شرقی را امن‌ترین استان کشور عنوان کرد وافزود:خوشبختانه در استان ما جرم سازمان یافته نیست وامروز پلیس توانایی پیشگیری وکشف تمام جرایم وتخلفات را دارد.

معاون دادستان تبریز نیز در این گردهمایی به رعایت نکات ایمنی در نصب داربست و بنر‌های عزاداری تاکیدکرد وگفت:انتظار داریم هئیت‌های عزاداری در کنار شور حسینی با شعور حسینی نیز نسبت به عزاداری‌ها وترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر بپردازند.

نواپور همچنین از ممنوعیت تجهیزات تصویر برداری هوایی در دستجات حسینی خبر دادو افزود:هئیت‌های حسینی که قصد استفاده از این تجهیزات را داشته باشند باید از مراجع قانونی مجوز استفاده کسب کنند.

 

انتهای پیام/ش

ممنوعیت تجهیزات تصویر برداری هوایی در دستجات حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.