فعالیت ۳۴ مرکز اورژانس اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۴ مرکز در حوزه مداخله در بحران، اورژانس اجتماعی، خدمات اجتماعی در استان خبر داد.

علی نصیری در حاشیه برگزاری مانور خودرو‌های امدادی ۱۲۳، ۱۱۵، ۱۲۵ و ۱۱۰ با محوریت اورژانس اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی گفت: امسال ۷۴۹ نفر در مراکز اورژانس اجتماعی استان پذیرش و از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون ۳۴ مرکز در استان در حوزه مداخله در بحران، اورژانس اجتماعی، خدمات اجتماعی در مناطق کمتر برخودار و مرکز خدمات سیار فعال است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: در مرکز اورژانس اجتماعی به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در موضوعاتی همچون اختلافات خانوادگی، همسرآزاری، کودک‌آزاری، کودکان کار و خیابانی، زنان و دختران آسیب دیده، افرادی که اقدام به خودکشی می‌کنند و یا قصد خودکشی دارند، فرار از منزل، کودکان خیابانی و کار، سالمندان و معلولان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی، سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند خدمات‌رسانی در قالب خط ۱۲۳، مرکز مداخله در بحران، خط سیار و پایگاه‌های خدمات اجتماعی ارائه می‌شود.

نصیری ادامه داد: همه افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آسیب اجتماعی مورد را با شماره تلفن ۱۲۳ میان گذاشته و راهنمایی و مشاوره دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار