محسنی گفت: روز گذشته وقوع یک حادثه تامین آب را با مشکل مواجه کرده بود، اما اکنون مشکل رفع شده و تامین آب به شکل پایدار برقرار است.

محسنی مدیر شرکت آبفای لواسان گفت: روز گذشته حادثه‌ای داشتیم و خط اصلی انتقال آب به مخزن تامین کننده حجم ذخیره و فشار شرق لواسان، یک قطعی نیم ساعته برای حل مشکل داشتیم، اما مشکل خط انتقال برطرف نشد و مجبور شدیم که مجددا خط را بی آب کنیم. از ساعت ۴ بعد از ظهر روز گذشته آبی تامین نشد تا ساعت ۵ صبح امروز رفع حادثه طول کشید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه سطح مخزن پایین آمده بود در مواردی قطعی آب داشتیم، اما از ساعت ۸ صبح امروز آب به شکل پایدار برقرار شده است. ممکن است بخش‌هایی که در ارتفاعات قرار دارند به دلیل آنکه مخزن هنوز به سطح تعادلی نرسیده، با قطعی و کاهش فشار آب مواجه باشند که برای حل این موضوع هم آب رسانی سیار در نظر گرفته شده است. اما به طور کلی می‌توانیم بگویم که مشکل کاملا رفع شده و قطعی آب نداریم.

محسنی در ادامه با اشاره به الزام مدیریت مصرف گفت: با توجه به اینکه بافت منطقه ویلایی است و عموما ساکنان باغچه دارند، بهتر است از منابع آب جایگزین استفاده کنند و اگر ناچار به استفاده از آب شرب بودند نیز به شکل غرقابی این کار را انجام ندهند و به حداقل نیاز آبیاری گیاهان اکتفا کنند تا مشکلی در تامین آب ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار