با توجه به اطلاعات استخراج شده از پیمایش مصرف سال ١٤٠٠ از میان ٣٤ میلیون بازیکن ایرانی تقریبا ١٤ میلیون نفر یا به عبارتی ٤١ درصد از بازیکنان زنان هستند. با توجه به نتایج پیمایشهای مصرف بازیهای دیجیتال ایران از سال ٨٩ تا به امروز هرساله نسبت زنان بازیکن رو به افزایش بوده است. به عنوان مثال در سال١٤٠٠ از هر ١٠٠ زن ایرانی ٣٥ نفر بازیکن هستند این در حالی است که در سال ٩٨ از هر ١٠٠ زن ایرانی ٢٩ نفر بازیکن بودهاند.
میانگین سنی، میانگین مصرف بازی، پلتفرم مورد علاقه، علاقهمندیها به سبک، بازی و شخصیتهای بازی و میزان هزینهکرد از جمله موضوعاتی است که در اطلاع نگاشت مصرف بازی در میان زنان ایرانی تا سال 1400 به آنها پرداخت شده است.
از نکات قابل توجه در این گزارش معرفی بازیهای مورد علاقه بانوان به تفکیک ردهبندی سنی و شخصیتهای محبوب بازیهای دیجیتال در میان بانوان بازیکن است.