مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فروش یکی از ۲ تیم فوتبال ساحلی سمنان در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران، به منظور یکپارچه‌سازی و تمرکز بر تقویت فقط یک تیم در سمنان، مورد موافقت قرار گرفت.

علوی روز  ابراز کرد: ۲ تیم فوتبال ساحلی از سمنان سهمیه حضور در لیگ دسته یک کشور دارند که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی، چندی پیش درخواست فروش امتیاز داد که ابتدا مخالفت و سپس مقرر شد تامین مالی از طریق جذب حامی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طبق قانون هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان نمی‌توانند تیم‌داری کنند و این مساله ممنوعیت قانونی دارد.

وی بیان کرد: با بخش‌های مختلف از جمله اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اتاق اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای جذب حامی مالی مکاتبه و پیگیری‌هایی انجام شد، اما در استان سمنان برای حمایت مالی از تیم‌ها رغبتی دیده نشد.

رییس هیات فوتبال استان سمنان چندی پیش به ایرنا گفته بود: تامین ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت مالی طی چندروز لازمه جلوگیری از فروش تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان به دلیل مشکلات مالی است.

سید حسین زرگر افزود: ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی در سمنان وجود دارد که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی درخواست فروش امتیاز داده است و تامین ۵۰۰ میلیون تومان از طریق حامی مالی، تنها راه ممانعت از این اقدام می‌تواند باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار