دهرویه گفت: حضور در رقابت‌های قهرمانی امید فوتبال ساحلی کشور حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد و بدون حامی مالی ممکن نیست.

دهرویه گفت: در صورت موفقیت، تنها با ۹ بازیکن وارد این رقابت‌ها می‌شویم که ظرفیت کمی است و باید حداقل سه الی چهار بازیکن دیگر تیم را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی امید فوتبال ساحلی نیمه دوم آبانماه برگزار می شود، یادآور شد: ورودیه این رقابتها باید تا هفتم آبان پرداخت شود و زمان دقیق و مکان برگزاری مسابقات پس از مشخص شدن تعداد تیمها تعیین می شود. 

وی ابراز داشت: سال گذشته با بازیکنان جوان و با استعداد بومی سمنان در مسابقات لیگ دسته ۲ بدون هیچ حامی مالی شرکت کردیم، قهرمان ایران شدیم و به لیگ دسته یک راه یافتیم.

مسابقات لیگ دسته یک با فاصله ۲ هفته بعد آغاز شد در حالی که چهاربازیکن تیم ما مصدوم بودند و ۲ بازیکن دیگر را نیز به دلایل مختلف از دست دادیم با این وجود توانستیم سهمیه خود را در این لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی «پارت» سمنان تاکید کرد: به این ترتیب، در فصل گذشته هشت بازیکن جوان بومی تربیت و تحویل فوتبال ساحلی کشور شدند.

دهرویه ادامه داد: مربیان تیم‌های فوتبال مانع از ورود بازیکنان خوب به فوتبال ساحلی می‌شوند و همکاری لازم را در این زمینه ندارند. لازم است هیات فوتبال استان سمنان به این موضوع ورود و مشکل را حل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.