مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: ماهانه ۱۵ میلیارد تومان بابت ارائه خدمات الکترونیک در بخش سرپایی به موسسات درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می‌شود.

سعید کرمی زنجانی مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت پرداختی های اداره کل بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی در بحث نسخه نویسی الکترونیکی، گفت: پرداختی های این بخش با اقدامات انجام گرفته به روز شده است.

این مسوول ادامه داد: طی سه ماهه اول امسال میانگین هزینه ها در بخش خدمات الکترونیک سرپایی به طور میانگین ۱۵ میلیارد تومان بوده و نظم قابل قبولی در خصوص پرداختی ها ایجاد شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: بدون شک نسخه الکترونیک یک اقدام ارزشمند ملی است و بیمه سلامت سعی دارد با پرداخت به هنگام و منظم مطالبات، موسسات را به حمایت از اجرای این طرح ترغیب کند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران اعم از مطب ها، بیمارستان های دولتی، غیر دولتی، خصوصی و خیریه در اجرای نسخه الکترونیک مشارکت فعال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی نسل سوخته
۱۷:۰۱ ۲۷ تير ۱۴۰۲
fاین بیمه را که در هیچ مطب ودرمانگاه یا بیمارستان از جمله الغدیر ابهر بوعلی سینا وسایر ودرمانگاه صایین قلعه که همیشه می گویند سیستم قطع است قبول ندارند .شعار ندهید .