پیوند قلب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد رشد پنج برابری دارد

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد پیوند‌های قلب انجام شده در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، از ابتدای امسال پنج برابر افزایش داشته است.

ایوب توکلیان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به همت و تلاش تیم مجرب پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیمارستان امام رضا (ع) ۱۰ پیوند قلب موفقیت‌آمیز انجام شده است، گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۲ عمل پیوند قلب انجام شده بود.

او افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع هفت عمل پیوند قلب در بیمارستان امام رضا انجام شده که این عدد امسال رشد چشمگیری داشته است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از ابتدای راه‌اندازی بخش پیوند قلب در بیمارستان امام رضا (ع) تاکنون ۱۰۶ عمل پیوند قلب در این مرکز انجام شده که این امر نشان از همت بالا و توانمندی اعضای تیم پیوند دانشگاه است.

توکلیان با اشاره به اینکه پیوند قلب یک کار تیمی است و گروه‌های متعددی در آن دخیل هستند، بیان کرد: استمرار کار گروهی نشان دهنده سازمان دهی مناسب در این گونه اعمال جراحی است.

او تصریح کرد: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقمند و دلسوز به بیمار تشکیل شده است که هماهنگی و همدلی بسیار شایانی در به ثمر رسیدن نتایج از خود نشان داده‌اند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزو سه دانشگاه پیشرو در کشور در زمینه پیوند قلب است، تاکید کرد: امید است با همت تیم مجرب پیوند قلب این رویه با قوت ادامه یاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.