مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر هیچ یک از محور‌های اصلی و فرعی کشور به علت انجام عملیات کارگاه‌ای مسدود نیست و تمامی محور‌های کشور باز است.

 

ایمان محرابی نیا گفت:  تردد  در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت روان است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، در حال حاضر  آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات ، محور هراز و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ،  آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر  ، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، محور هراز محدوده گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ (مسیر جنوب به شمال و برعکس) که به علت انجام عملیات تعمیرات، بارگذاری پل بزرگ گروازمال، مسدود اعلام شده بود، بازگشایی شد.

او می گوید: در حال حاضر هیچ یک از محورهای اصلی و فرعی کشور به علت انجام عملیات کارگاه ای مسدود نیست و تمامی محورهای کشور باز است اما مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده های کشور از آخرین وضعیت ترافیکی مطلع شوند 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار