پیشکسوت استقلال گفت: اگر دگرگونی اساسی در  این باشگاه صورت نگیرد مطمئن باشید که آسیب می‌بیند.

ستار همدانی پیشکسوت استقلال درباره وضعیت آبی پوشان اظهار کرد: چند سال است که استقلال ثبات مدیریتی ندارد و به خاطر همین این تیم باید مدیری داشته باشد که بتواند ساختارش را عوض کند و سازماندهی اصولی انجام بگیرد وگرنه مشکلات آبی پوشان همچنان ادامه خواهد داشت.

همدانی درباره اینکه خطیر می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند، گفت: من به عنوان یک هوادار استقلال آرزو می‌کنم که خطیر و هر کسی که می‌آید بتواند این تیم را سروسامان بدهد. کار بسیار سختی خواهد داشت و اگر از افراد کاربلد و متخصص در حوزه‌های مختلف انتخاب نکند و  دگرگونی اساسی در  این باشگاه صورت نگیرد مطمئن باشید که آسیب می‌بیند.

رقم قراردادها سرمایه گذاری در فوتبال است 

او درباره اینکه رقم قرارداد‌ها خیلی بالا رفته است و به نظرش برخی از بازیکن ارزش این رقم‌ها را دارند، گفت: به هر حال همه تیم‌ها دارند این کار را می‌کنند و چاره‌ای  به جز این نیست. البته اعتقادم این است که همه این‌ها باید مدیریت شود و این قدر هم شلوغ نکنیم که این همه پول در فوتبال دارد جابه جا می‌شود این‌ها هزینه نیست سرمایه گذاری است و می‌تواند از خیلی از مشکلات جلوگیری کند، اما اگر مدیریت شود. اگر مدیریتی صورت نگیرد همین موضوعی که می‌تواند فرصتی برای ایجاد انگیزه بازیکنان و در اصل سرگرمی و لذت خانواده باشد تبدیل به تهدید می‌شود.

ما ایرانی ها اول تصمیم می گیریم و بعد فکر می کنیم 

همدانی درباره اینکه سقف قرارداد را تیم‌ها اجرا می‌کنند، بیان کرد: گهگاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما هیچ وقت ثبات پیدا نکرده است. ما ایرانی‌ها اول تصمیم می‌گیریم و بعد فکر می‌کنیم. آقایان فکر می‌کنند ۴ ساعت در یک جلسه می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند کار دیگر حل شده است. اکنون هم حرف بزنیم می‌گویند ما نشستیم ساعت‌ها صحبت کردیم در صورتی که این طور نیست. در چنین تصمیماتی باید در ۶ ماه الی یک سال جلسات متعدد، از زوایای  مختلف به موضوع پرداخته شود و تمام مشکلاتی که به همراه خواهد داشت را آنالیز کرد و بعدا تصمیم گرفت، چون تصمیم گیری و اعمال قانون زیاد زمان بر نیست و فقط باید کامل پخته شود. متاسفانه ما این کار را نمی‌کنیم و یک چیز اعلام می‌کنیم و بعد مشکلاتش را در سر راه می‌بینیم و  سپس می‌خواهیم حلش کنیم.

بازیکنان استقلال با دوری از حاشیه ها عصای دست نکونام باشند 

او در پایان گفت:  امیدوارم استقلال بتواند شرایطش را مطلوب کند و هواداران یک مقدار نگران هستند و من به عنوان یک عضو کوچک از باشگاه بزرگ استقلال توصیه‌ای به بازیکنان دارم؛ امسال شرایط استقلال خیلی حساس است و تقاضا از همه دارم که مراعات کرده و بیشتر تلاش کنند. یکسری مشکلات چندین سال است که گریبانگیر استقلال شده است، اما امسال شرایط سخت‌تر است و نکونام سال دشواری  را خواهد داشت. کمک  و عصای دست کادر فنی باشند، چون مطمئن هستم نکونام واقعا در چند  جبهه دارد می‌جنگد. بازیکنان  از حاشیه‌ها به دور باشند و با تمرکز بیشتر به فکر تیم و خوشحالی هواداران باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار