مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: عملیات اجرای ۱۳ هزار مترمکعب مخازن با هدف پایداری آب شرب شهر سنندج در حال انجام است.

 مهندس محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان  گفت: استان کردستان ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارنفر جمعیت دارد که ۱.۳ میلیون نفر در حوزه شهری و شامل ۳۴ شهر و مابقی در حوزه روستا‌ها و شامل یکهزار و ۶۷۷ روستا زندگی می‌کنند؛ ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و ۷۹ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات آب هستند.

او خاطرنشان کرد: مهمترین و بزرگترین شهر استان، سنندج می‌باشد که ۱۷۱ هزار فقره انشعاب آب در شهرستان سنندج تحت پوشش خدمات شرکت در بحث تأمین آب شرب بهداشتی و پایدار می‌باشند. متوسط نیاز آب شرب شهر سنندج ۲ هزار لیتر بر ثانیه می‌باشد که در زمان اوج مصرف در فصل گرم امسال این نیاز به ۲۳۵۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد

فرهاد افزود: اقدامات موثری برای حفظ پایداری آب شرب در شهر سنندج انجام شده و در حال اجرا است که شامل بازسازی و نوسازی ایستگاه پمپاژ پل شیخ، اجرای خطوط اصلی شبکه و بین مخازن از جمله خط انتقال دوشان، بلوار دکتر حسینی و خط انتقال آساوله و برنامه ریزی برای ساخت ۱۳ هزار مترمکعب مخازن که ۵ هزار مترمکعب در تابستان جاری وارد مدار شده است.

او، پایدارسازی شبکه توزیع آب به صورت مستمر، زون بندی شبکه آبرسانی و همچنین اصلاح و توسعه ۱۲ کیلومتر شبکه و انشعابات را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در شهر سنندج برای ایام تابستان و فصل گرما عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ به عنوان پل ارتباطی میان شرکت و مشترکان نموده است.

سامانه ۱۲۲ شبانه روز آماده پاسخگویی به مردم است و هرگونه قطعی برنامه ریزی شده و غیربرنامه ریزی شده به صورت پیام صوتی اعلام و به اطلاع مردم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان خاطرنشان کرد: چنانچه قطعی آب به صورت برنامه ریزی شده و در راستای تعمیرات، اصلاح و توسعه باشد، این موضوع از قبل و از طریق رسانه‌های پرمخاطب بویژه در فضای مجازی اطلاع رسانی می‌گردد؛ ضمنا قطعی آب ناشی از حوادث و اتفاقات در اسرع وقت نیز اطلاع رسانی و شرکت اقدام به رفع حادثه و استمرار آبرسانی خواهد نمود.

او در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم و مشترکان استان کردستان، درخواست کرد تا با مصرف بهینه آب شرب و رعایت الگوی مصرف شرکت آبفا را در گذر از فصل گرم تابستان و دوران اوج مصرف، بیش از پیش همراهی نمایند.

برچسب ها: آب شرب ، سنندج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.