دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی تجارب برتر تربیتی و الگو‌های برتر درس تفکر و سبک زندگی در چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از ارسال ۵ هزار و ۳۱۷ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

غلامعلی خدیبی گفت: این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر در محور‌های پیشگیری از گرایش به مصرف دخانیات، پیشگیری از گرایش به مصرف مواد، پیشگیری از بزهکاری و در بخش‌های خلاقیت دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌محور و ابتکارات جامعه‌محور با جامعه مخاطب دانش‌آموزان، همکاران و والدین و با بکارگیری ابزار هنر برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مجموعاً ۵ هزار و ۳۱۷ اثر از مناطق ۱۷‌گانه استان به دبیرخانه‌های منطقه‌ای جشنواره ارسال و از این تعداد هزار اثر، منتخب و برای داوری به استان ارسال شد.

خدیبی گفت: ۹ داور استانی وظیفه داوری آثار را بر عهده گرفتند و نتیجه آن انتخاب ۲۱۵ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۵۲ اثر در بخش همکاران و والدین بود و نهایتاً ۵۳ اثر فاخر و برجسته به مرحله کشوری ارسال شده است و منتظر اعلام نتایج داوری مسابقات کشوری خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
کیا برگزیده استانی یا شهرستانی یا اصلا منطقه ای شدن اسمی اعلام نکردین که
آخرین اخبار