قرعه‌کشی واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین رایگان در ۹ شهر استان به تعدادی از متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت انجام شد.

وی افزود: در طرح جوانی جمعیت تاکنون دو هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۴۲۰ نفر پایش و واجد شرایط اعلام شده‌اند.


بیشتر بخوانید


مقصودی اضافه کرد: برندگان می‌توانند از فردا دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ فرآیند ساخت و ساز را آغاز کنند و از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

وی ادامه داد: طبق قرعه‌کشی ۵۶ قطعه در شهر بروجن، ۲۱ قطعه در شهر سامان، هشت قطعه در شهر هفشجان، هفت قطعه در شهر فرخشهر، پنج قطعه در شهر گهرو، سه قطعه در شهر شلمزار، چهار قطعه در شهر یانچشمه و در شهر‌های نقنه و یانچشمه هر کدام سه قطعه قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار می‌شود.

مقصودی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: با این وجود طبق قانون، هزینه آماده‌سازی زمین‌ها از متقاضیان دریافت می‌شود و این هزینه‌ها برای بهبود رفاه خانواده‌ها به مدت هشت سال تقسیط می‌شود و پس از تسویه کامل، سند رسمی زمین به نام فرد متقاضی زده می‌شود.

وی ادامه داد: متراژ این زمین‌ها بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ متر است و ارزش این قطعه زمین‌ها نباید بیشتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شود چرا که در غیر این صورت این زمین‌ها باید بین ۲ متقاضی تقسیم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار