حیدری پور گفت: انسجام‌ بخشی به فعالیت‌ های داوطلبانه در نظام سلامت گامی مهم در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار است.

 محمدجواد حیدری‌پور مدیرکل سازمان‌‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت با محمدحسین زارع‌ زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست که با موضوع راهکارهای هم‌ افزایی ظرفیت سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت و بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، محمد جواد حیدری‌ پور از آمادگی کامل اداره کل سازمان‌ های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت و دانشگاه‌ های علوم پزشکی کشور در خدمات‌ رسانی به مناطق کمتر برخوردار کشور خبر داد.

وی همچنین انسجام‌ بخشی به فعالیت‌ های داوطلبانه در نظام سلامت و شبکه‌ سازی فعالیت‌ ها را گامی مهم در راستای کمک به پیشبرد برنامه‌‌ های داوطلبی و جهادی در مناطق کمتر برخوردار کشور دانست و گفت: در وزارت بهداشت کوشیده‌ ایم از ظرفیت خیرین و سازمان‌ های مردم‌ نهاد برای رسیدگی به وضعیت مناطق کمتر برخوردار بهره‌ گیری کنیم.

مدیرکل سازمان‌ های مردم‌ نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت بر لزوم استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی به عنوان ظرفیت‌ های مهم، نوین و درخور توجه در حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم یاد کرد و گفت: این اداره کل به صورت منسجم و هماهنگ به این حوزه، وارد شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی نیز ضمن تاکید بر بهره‌ گیری از ظرفیت‌ های مشترک دو‌ مجموعه در پیشرفت و بهبود اوضاع کشور، آمادگی بسیج جامعه پزشکی را در خدمت‌ رسانی ویژه به نیازمندان اعلام‌ کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار