همایش مداحان استان سمنان در آستانه ماه محرم با هدف ارتقای کیفیت مداحی ها، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دیباج دامغان برگزار شد.

عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ادامه دهنده راه شهدا هستند گفت: مداحان در دوران دفاع مقدسی نقش بسزایی داشتند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه‌های انتظامی لشگری و کشوری برای برگزاری مراسم محرم از جمله اقدامات تبلیغات اسلامی در آستانه محرم است، ابراز کرد: در بخش کمک‌هایی که تبلیغات اسلامی باید به هیئت‌های مذهبی کند نیز اقداماتی صورت خواهد گرفت همچنین هماهنگی با دستگاه‌های مختلف برای برگزاری مراسم و دسته روی هایی که در شهرهای استان ایجاد خواهد شد، از دیگر اقدامات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین گفت: رویداد بزرگ عهد همدلی برای دومین سال پیاپی در استان برگزار خواهد شد این مراسم امشب (یکشنبه) بیست و پنجم تیرماه در تکیه بازار شاهرود از ساعت ۲۰ آغاز به کار خواهد کرد.

عبدالهی گفت: این همایش در واقع یک نوع گردهمایی ستایشگران و هیئت‌های مذهبی استان سمنان در آستانه ماه محرم است.

حسن اشرف نماینده بنیاد دعبل خزایی در استان سمنان نیز گفت: در استان سمنان ۱۵۰ مداح در ماه محرم به ذکر مصائب ابا عبدالله الحسین (ع) می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار