یک فوق‌تخصص غدد و متابولیسم گفت: یکی از مزایای انسولین‌های جدید این است که قند خون فرد بعد از مصرف غذا کاهش می‌یابد.

محمدرضا مهاجری تهران، فوق‌تخصص غدد و متابولیسم گفت: انسولین‌های نسل جدید نسبت به انسولین‌های قدیمی مزایای بسیاری دارند.

وی افزود: در انسولین‌های نوع جدید به دلیل طولانی‌اثر بودن آن ها، فرد دچار افت قند خون کمتری به خصوص هنگام شب می‌شود و تعداد انسولینی که باید در طول روز مصرف شود، کمتر است. فرد مبتلا به دیابت در طول روز نیاز به یک و در نهایت دو مرتبه مصرف انسولین دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای انسولین‌های نسل جدید این است که قند خون فرد بعد از مصرف غذا کاهش می‌یابد و تحت کنترل است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: به طور کلی انسولین‌های نسل جدیدی وجود دارند که از هر دو مزیت کوتاه اثر و طولانی اثر بودن به صورت یک‌جا برخوردار هستند و فرد می‌تواند حتی در طول شبانه روز، ساعت مصرف آن ها را تغییر دهد.

او گفت: به طور مثال اگر در وعده ناهار غذای سنگینی میل می‌کند، می‌تواند انسولین نوع جدید را ظهر تزریق کند و اگر ناهار سبکی میل می‌کند و شب غذای پرکالری میل می‌کند، تزریق انسولین نوع جدید را به شب موکول کند.

وی گفت: خوشبختانه انسولین نوع جدید به‌زودی در داخل کشور تولید می‌شود و هموطنان مبتلا به دیابت می‌توانند از این محصول داخلی استفاده کنند.

برچسب ها: انسولین ، قند خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خداترس
۱۸:۵۹ ۲۵ تير ۱۴۰۲
به امید درمان قطعی این بیماری خامو.ش که اگر کنترلش نکنی از درون ویرانت می کند من 34 سال است این بیماری را دارم بعضی موقعها می مانم چه نقطه ای از بدنم انسوبین ترزیق کنم نقاط محل ترزیق بذنم دیگر سفت شده اند کاش خدا یاری کند و چاره ای شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۵ تير ۱۴۰۲
برای افراد پیش دیابت هم کاری انجام بدهید تا به دیابتی مبتلا نشن
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۱:۰۵ ۲۵ تير ۱۴۰۲
انسولین گلارژین ایرانی میگیرم عالیه واقعا اثر خوبی داره قند خون ناشتا رو خیلی خوب کنترل کرده ما بهتون ایمان داریم انشالله هرچه زودتر تولید و عرضه بشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ تير ۱۴۰۲
پد های ۷۲ ساعته تولید کنید مثل omni pad ،ساخت انگلیس
آخرین اخبار