فرماندار دشت آزادگان گفت: تلاش خواهیم کرد زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز چذابه را تا قبل از اربعین برای پذیرایی از زائران آماده کنیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: تکمیل و تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز چذابه با پیشرفت مطلوبی در دست اقدام است.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: شهرستان دشت آزادگان با تمامی توان به طور جدی پای کار است تا اربعین امسال به صورت شایسته پذیرای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشد.

به گفته او روند تسریع در اجرایی شدن طرح‌های مصوب شهرداری‌های شهرستان و پروژه‌های تعریض و احداث سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز، اصلاح شبکه برق و روشنایی پارکینگ‌ها، ساماندهی محوطه پارکینگ‌ها و بهره برداری سریع از مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی تاسیسات آب و همچنین لایروبی شبکه فاضلاب مواکب مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار دشت آزادگان گفت: اصلاح و روشنایی مسیر‌های تردد زوار اربعین حسینی از شهر کوت سید نعیم تا پایانه چذابه ظرف ۲۰ روز آینده، فعالیت شهرداری‌های منطقه ظرف ۷۲ ساعت آینده در مرز چذابه (با توجه به تخصیص اعتبار برای این فعالیت)، نصب علائم هشدار دهنده، تکمیل گارد ریل شهر کوت سید نعیم تا ابوحمیظه و خروجی سوسنگرد تا پل سابله و ... ظرف ۲۵ روز، روکش آسفالت مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز و پر خطر انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.