مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: محمد قربانی پور آموزگار دوره ابتدایی کرمان، رتبه نخست جشنواره ملی عصر جدید یاددهی_ یادگیری را کسب کرد.

رضا رضایی گفت: آموزگار مدارس ابتدایی ناحیه دو کرمان در بخش شایستگی‌های دیجیتال ریاضی چهارم ابتدایی با کسب ۸۵ امتیاز رتبه نخست جشنواره عصر جدید یاددهی_  یادگیری را کسب کرد.

او بیان داشت: محمد قربانی پور آموزگار دوره ابتدایی مدارس ناحیه دو کرمان از مجموع ۲۱۱ اثر برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی_ یادگیری به عنوان رتبه نخست کشور معرفی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در مرحله نخست ۲۰ هزار و ۵۰۲ اثر در سطح کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۴۲۲ سهم استان بود.

او بیان کرد: جشنواره عصر جدید دوره ابتدایی امسال با هدف ترویج گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد و اثربخش در سطح مدارس و کمک به شکل‌گیری شبکه‌های معلمان، ایجاد جریان مستمر آموزشی در طول سال تحصیلی در شبکه‌های معلمان، چرخش تحولی در آموزش ابتدایی با به‌روز کردن رویکرد‌های آموزشی طراحی و اجرا شد.

رضایی تصریح کرد: این جشنواره از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه به میزبانی مصلای تهران به مدت ۶ روز در حال برگزاری است که در این جشنواره معلمان منتخب در دروس مختلف و پایه‌های اول تا ششم نسبت به ارائه تدریس اقدام خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار