برگزاری دوره‌های تابستانه دانش‌آموزان زرندی در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از برگزاری دوره‌های تابستانه علمی و پژوهشی ویژه دانش‌آموزان، در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی خبر داد.

عبدالوحید جعفری با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی صحیح و مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان از نظر علمی، افزود: کار‌های نو و خلاقانه علمی و پژوهشی با توجه به علوم نوین باید در دستور کار پژوهش‌سرای دانش‌آموزی قرار گیرد.

او تصریح کرد: تحقق روحیه پژوهشگری در دانش‌آموزان در دنیای امروز ضروری است؛ در نتیجه باید تلاش شود با استفاده از ابزار‌های مختلف، روحیه پژوهشگری و علمی را در دانش‌آموزان تقویت کنیم.

جعفری بیان داشت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مکان مناسبی برای تحقق اهداف علمی و روحیه پرسشگری دانش‌آموزان است که پژوهشسرای دانش آموزی در این شهرستان با برگزاری دوره‌های علمی شامل، نجوم، سازه‌های ماکارونی، نانو فناوری، گیاهان دارویی، سلول‌های بنیادی، هوا و فضا، انرژی‌های نوین، کدنویسی، زیست فناوری، علوم آزمایشگاهی، رباتیک و ... میزبان دانش‌آموزان در فصل تابستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: این دوره‌ها ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی، علوم و مهارت‌های نوین علمی را یاد خواهند داد و همچنین دانش‌آموزان را برای شرکت در مسابقات تخصصی، علمی، کشوری و جشنواره علمی و پژوهشی دانش‌آموزی آماده خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار