نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مدیران با اهالی محله اهرستان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با اهالی محله اهرستان یزد گفت: در بخش اول این دیدار شهروندان به بیان مشکلات شخصی خود در حوزه های معیشتی، قضایی، حقوقی و تسهیلات پرداختند.

او گفت: در بخش دوم دیدار مشکلات محله اهرستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد روشنایی محل، آسفالت خیابان و سیستم آبرسانی این محله بهبود یابد.

جوکار به کمبود امکانات و فضای فرهنگی و ورزشی مناسب در محله اهرستان به دلیل قدیمی بودن این منطقه اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال زمین چمن مصنوعی مناسب در این محله توسط شهرداری و شورای شهر یزد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. همچنین تامین وسایل ورزشی مناسب نیز در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

او همچنین به مشکلات آموزشی اهالی اشاره کرد و افزود: قرار است ساختمان مدرسه فجر اسلام این محله که کاربری آن تغییر کرده بود با اعتبار اولیه چهار میلیارد تومان تخریب و نوسازی شود و به کاربری اولیه خود باز گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.