سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : با اقدامات انجام شده در جنوب غربی شهر مشکل قطعی آب به حداقل رسیده است و قطعی در حوزه ظفر، کارمندان و فرهنگیان نیز با حفر چاه رفع می‌شود.

آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه روستایی در برخی از بخش‌ها از جمله فیرزآباد مشکلاتی برای تأمین آب وجود دارد، گفت : توافقاتی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده که امسال در بخش فیروزآباد ۲۳ روستا، بخش کوزران ۲۶ روستا و بخش مرکزی ۱۰ روستا آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مشکلات نان از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان است، عنوان کرد: ۳۰ جلسه کارشناسی در زمینه ساماندهی نان برگزار شده که خواسته مردم در زمینه طولانی بودن صف نانوایی‌ها، عدم رعایت ساعت کاری و تعطیلی هفتگی و کیفیت و کمیت نان و همچنین مطالبات نانوایی‌ها در زمینه افزایش قیمت نان مدنظر باشد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات حوزه نانوایی‌ها در سراسر کشور وجود دارد، گفت: بسته پیشنهادی آماده شده در اختیار استانداری قرار گرفته است و در نخستین جلسه شورای آرد و نان برای بررسی و تصویب مطرح می‌شود که امیدواریم با اجرای کامل آن، شاهد ایجاد رضایت عمومی در حوزه نان باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.