مدیرتعمیرات مکانیک نیروگاه بخار شهید رجایی گفت:شست و شوی برج‌های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه شهید رجایی، به منظور تولید برق پایدار و مطمئن به انجام رسید. 

محمد رضا اکبری مدیر امور تعمیرات مکانیک توربوژنراتور و فاین مکانیک نیروگاه بخار شهید رجایی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات شست و شوی برج‌های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه بخار، به منظور افزایش راندمان و ارتقای کارایی این تجهیزات و کسب آمادگی تولید در پیک تابستان ۱۴۰۲ از اردیبهشت ماه آغاز و هم اکنون به پایان رسیده است.

اکبری تصریح کرد: این طرح با پیش بینی انجام کار در دلتا‌های برج‌های خنک کننده آغاز که فاز اول آن با شست و شوی دلتا‌های برج خنک کننده اصلی شماره یک شروع شد.

ویادامه داد: در فاز دوم این پروژه، دلتا‌های مربوط به برج‌های خنک کننده دیگر واحد‌ها و سل‌های مربوط به پیک کولر‌ها هم شست و شو شدند.

مدیر امور تعمیرات مکانیک توربوژنراتور وفاین مکانیک بیان داشت: پیش بینی می‌شود با انجام شست و شوی دلتاها، آمادگی و راندمان برج‌های خنک کننده برای تولید برق پایدار در فصل تابستان افزایش یافته است. 

نیروگاه‌های حرارتی باانجام گسترده فعالیت‌های تعمیراتی، اجرای برنامه‌های آمادگی تابستان همراه با تبیین فرهنگ صحیح مصرف انرژی الکتریکی، با تمام توان آماده تولید برق پایدار و مطمئن در پیک تابستان ۱۴۰۲ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.