رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد از ثبت نام دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان خبر داد.

محمدهادی آقایی رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد گفت: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد در ۷ گروه از مرداد ماه آغاز می‌شود. 

او افزود: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

 آقایی ادامه داد: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آن‌ها برگزار می‌شود و گروه‌های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی، در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می‌رسد. برگزاری مسابقات مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می‌شود.

دبیر اجرایی این المپیاد ضمن تقدیر از همراهی کارفرمایان استان یزد در زمینه اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارگران، اظهار کرد: خوشبختانه کارفرمایان یزدی در برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی ویژه کارگران همکاری خوبی را در طول سالیان گذشته با متولیان ورزش کارگری استان داشته و امسال نیز امیدواریم با همراهی آن‌ها المپیاد خوبی را برگزار کنیم؛ بی شک برگزاری این مسابقات باعث شور و نشاط و حفظ سلامت کارگران می‌شود.

او در خصوص نحوه ثبت نام در این المپیاد بیان کرد: علاقمندان واجد شرایط برای حضور در این المپیاد از هم اکنون تا ۱۰ مردادماه سال جاری به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس mvkyazd.ir مراجعه و ضمن مشاهده دستورالعمل مسابقات، عملیات ثبت نام خود را انجام دهند؛ دستورالعمل این مسابقات نیز از طریق لینک http://yun.ir/ze۱۵۶f قابل دریافت می‌باشد.

آقایی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره این المپیاد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ اولین دوره المپیاد با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه هدف همراه بود که قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۴ ماه با یکدیگر رقابت کردند؛ مرحله پایانی اولین دوره المپیاد نیز در اسفند ماه همان سال برگزار و از مقام آوران تجلیل شد.

در این المپیاد رشته‌هایی از جمله دوسرعت، پرتاب توپ، طناب زنی، طناب کشی، قوی‌ترین مرد کارگر، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، اسکیت، هدف زنی با توپ و دارت برنامه ریزی شده که ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.