عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس استان گفت: دومین رویداد تخصصی مد و لباس با تاکید بر حوزه عفاف و حجاب (پوشش اجتماعی) از طرف ستاد ساماندهی مد و لباس کشور، ذیل شورای فرهنگ عمومی، ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در نگارخانه بجنورد برگزار می‌شود.

او گفت: پارسال این رویداد تخصصی در استان با حضور ۸۴ طراح و تولیدکننده نماد‌های مطرح لباس برگزار شد که هشت ۹ تولیدکننده از خراسان شمالی بودند.

سرپرست معاونت هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : ۱۵ هزار هم استانی در سه روز از این نمایشگاه بازدید کردند که پس از اصفهان، پرفروش‌ترین رویداد در کشور بود.

مرواری همچنین از فراهم سازی مقدمات دومین رویداد خبر داد و گفت: در حال رایزنی با سازمان‌های صمت و اتاق اصناف و صنف‌های پوشاک و خیاطان برای شناسایی و عرضه توانمندی‌های استان هستیم.

او  گفت: از دستاورد‌های این رویداد، توجیه شدن برخی عرضه کنندگان برای اعمال تغییرات در طراحی‌های خود، دریافت سفارش برای عرضه اقلام با قیمت مناسب‌تر بود.

ضمن اینکه با احصای نقاط ضعف و قوت، امیدواریم رویداد امسال بهتر برگزار شود.

مرواری این را هم گفت که تلاش می‌کنیم تولیدکنندگان استان را به تولیدکنندگان کشوری متصل کنیم تا منجر به گرفتن سفارش‌های بیشتر و توسعه کاری آن‌ها شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.