فرماندار میامی گفت: ۱۵۴ واحد مسکن ملی با هدف رفع مشکل مسکن مددجویان نهاد‌های حمایتی و افراد نیازمند در روستا‌های شهرستان افتتاح شود.

علیرضا آشوری فرماندار میامی ضمن بیان اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان در دستور کار همه مدیران قرار دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیت هفته دولت در راستای ترویج اقدامات دولت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی درخواست شده تا برای پاسخ به مشکلات مردم بیشتر وقت بگذارند، ابراز کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های سال جاری برای مدیران شهرستان برگزاری پرشور و سالم انتخابات است که هیئت‌های اندیشه‌ورز در زمینه تبیین اهمیت انتخابات نقش بسزایی دارند.

فرماندار میامی با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: و در حوزه‌های مختلف در شورا‌ها و شهر‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شده، اما این اقدامات تبیین شود تا مردم هم متوجه شوند.

آشوری با بیان اینکه در شهرستان میامی ۱۵۴ واحد مسکونی ویژه نهضت ملی مسکن کمیته امداد افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: تلاش شده تا این واحد‌ها در روستاها، مشکل مسکن مددجویان و اقشار کم برخوردار را برطرف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.