ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون از اهداف اصلی بنیاد تعاون بسیج

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج گفت: هدف اصلی بنیاد تعاون بسیج، ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون است.

سردار محمدحسن بابایی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بنیاد تعاون بسیج با فرماندهان و معاونان و مسئولان اقشار بسیج چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: راهبری فعالیت‌های اقتصادی بنیاد تعاون بسیج در چارچوب اقتصاد مقاومتی و برپایه اقتصاد خانواده‌محور است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی بنیاد تعاون بسیج، ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون است،  افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل انقلاب اسلامی با هدف جنگ اقتصادی صف کشیدند، که مقابله ما با آن‌ها به منزله جهاد است.


بیشتر بخوانید


معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج اضافه کرد: دشمنان در جنگ سخت و نظامی شکست خوردند و به جنگ نرم روی آوردند که هدف نهایی آن هم جنگ نظامی است و این هجمه‌ها از اولین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده، ولی با توجه با همه توطئه‌های دشمنان، امروز به ایران قوی تبدیل شدیم.

بابایی، هدف اصلی دشمنان از جنگ‌نرم و هجمه ترکیبی همه جانبه در ابعاد اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای را خسته و دلزده کردن مردم و جدایی آن‌ها از نظام و انقلاب دانست و گفت: فتنه‌های مختلف اعم از ۷۸ تا آشوب‌های ۱۴۰۱ هم راستا با این سناریو بود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در نقاط مختلف کشور و در چهارمحال و بختیاری وجود دارد نباید سخن از محرومیت زد، بلکه باید با فکر و تدبیر به دنبال بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها و ثروت‌های معنوی و مادی خدادادی باشیم.

بابایی با اشاره به تاریخچه تشکیل و اساسنامه بنیاد تعاون بسیج افزود: این بنیاد موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی و مالی مستقل و وابسته به سازمان بسیج مستضعفان است.

وی گفت: ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون و همکاری در میان بسیجیان از طریق توانمندسازی، پشتیبانی و هدایت آن‌ها و همچنین خدمت‌رسانی اثربخش و عزتمند به آن‌ها هدف اصلی بنیاد تعاون بسیج است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار