معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به میزبانی ۳۶ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» اشاره کرد و گفت : فیلم‌ها در دو سالن پاسارگارد و پرسپولیس مجموعه سینما فرهنگ اکران می‌شوند.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا از امروز در کرمانشاه همزمان با ۱۴ استان دیگر در سینما فرهنگ کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با موضوع حضور ارجمند و ارزشمند زن در حوزه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی با فیلم‌های تولیدی در خصوص ارزش‌گذاری به مقام زن و خانواده؛ حضور ارجمند بنیان و حوزه خانواده را در سینما به تصویر می‌کشد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به میزبانی ۳۶ فیلم در این جشنواره اشاره کرد و افزود: بخشی از این ۳۶ فیلم مختص فیلم‌های کوتاه داستانی، بخشی فیلم مستند و مابقی فیلم‌های بلند سینمایی هستند.

وی اکران فیلم‌ها را در دو سالن پاسارگارد و پرسپولیس مجموعه سینما فرهنگ واقع در محله کارمندان شهر کرمانشاه اعلام کرد و گفت: از ساعت ۱۶ تا ۱۸ مختص فیلم‌های داستانی، ساعت ۱۸ تا ۲۰ فیلم‌های مستند و از ساعت ۲۰ تا ۲۲ فیلم سینمایی اکران خواهند شد.

وی در خصوص تهیه بلیت این جشنواره، تصریح کرد: براساس تصمیم خوب شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی حوا، حضور برای علاقه‌مندان رایگان است و فروش بلیت نداریم.

برفی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره، ساعت ۱۸ روز جمعه در سالن پاسارگارد پردیس سینمایی فرهنگ با حضور مسوولان و علاقه‌مندان به حوزه سینما با اکران همزمان فیلم «سرهنگ ثریا» برگزار خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.