سی امین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌ها و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در رشته‌های مختلف با حضور ۸۰ نفر از سراسر کشور در تبریز آغاز به کار کرد.

 معاون فرهنگی و آموزشی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اعلام کرد: در سی امین دوره مسابقات قرآنی سه هزار و ۵۰۰ نفر در مرحله استانی و ۸۰۰ نفر در مرحله منطقه‌ای رقابت کردند که در نهایت ۸۰ نفر در مرحله کشوری اعم از کارکنان، فرزندان و همسران آن‌ها به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام خوئینی با بیان اینکه قرآن کریم دوای هر دردی است گفت: قرآن در جامعه ما باید جاری و ساری شود تا جامعه ما اسلامی شود و در عمل هم باید این اتفاق رقم بخورد.

وی به اهمیت عمل به قرآن و پیاده شدن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: سه هزار همکار قرآنی ما باید خودشان مکتب‌های قرآنی ایجاد کنند و خودشان سفره‌های قرآنی را پهن بکنند و این نور را به جامعه تزریق کنند چون در حال حاضر نیاز جامعه ما محتوای قرآنی، اخلاق و معنویت است.

حجت الاسلام خوئینی ادامه داد: اگر قرآن در جامعه پیاده شود بسیاری از مشکلات ما در جامعه حل و جامعه ما اصلاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همکار
۱۱:۰۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
برگزاری مسابقات به شکل منطقه ای ایده ی بسیار افتضاحی بود. در ضمن اگر اعتبار ندارید مسابقات را کنسل کنید. استان چهارمحال جوایز نفرات برتر استانی را نداد. واقعا شرم آوره . میزبانی افتضاحی هم داشت. لطفا بررسی کنید
آخرین اخبار