ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیم‌سال اول پذیرش آن‌ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز دوشنبه ۱۹ تیر آغاز و تا روز چهارشنبه ۲۸ تیر ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و پیوسته مهر ۱۴۰۲، متعاقباً اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ تير ۱۴۰۲
در دانشگاه آزاد استاد 20صفحه جزوه میده از این 20صفحه 10تا سوال سر امتحان میاد یعنی اگر نخونی فقط یه نگاه بندازید هم قبولی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ تير ۱۴۰۲
دانشگاه آزاد علم و اعتبار علم رو داغون کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
پول و عمرتون رو هدر ندهید در دانشگاه ازاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۰ تير ۱۴۰۲
دانشگاه آزاد برای کسانی که پولدار هستند خوبه لازم نیست زیاد درس بخونی راحت قبول میشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
همون بی سوادهایی که به زور لیسانس گرفتند با کمال تعجب راهی کارشناسی ارشد شدند!
حالا هم چند سالی هست که به مدرک دکتری علاقه‌مند شدند. تو هر دانشکده‌ای که پا بگذارید می‌بینید کمتر از ۱۰٪ دانشجوهای دکتری واقعا به تحصیل علم عشق و علاقه دارند.

داستان اینه که اون کسانی که حتی درسهای دوره لیسانس رو بلد نیستند بعد از فارغ التحصیلی از دکتری قراره کجا مشغول به کار بشند؟ قراره مثل فوق دیپلم یه کار دفتری ساده انجام بدن (که متناسب با توانایی اونها هست) یا قراره واقعا یه کار سطح بالای در مرز علم انجام بدن؟؟
آخرین اخبار