رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از فراهم شدن فرصت ثبت نام مجدد و تکمیل پرونده در سامانه دستیاری آموزشی در ۲۰ تیر خبر داد.

حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: باتوجه به استقبال دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از طرح دستیاری آموزشی و تماس‌های مکرر آنان جهت ثبت نام و ویرایش پرونده هایشان، سامانه دستیاری آموزشی روز سه شنبه ، ۲۰ تیر از ساعت ۸ صبح تا ۲۲  باز می‌شود و متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده اند و یا مراحل ثبت نام آن‌ها ناقص بوده می‌توانند با مراجعه به سایت https://bpj.iau.ir و با کلیک بر روی سامانه دستیاری آموزشی اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کنند. 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تصریح کرد: آن دسته از متقاضیانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند و اطلاعاتی نظیراولویت‌های واحد دانشگاهی مورد تقاضا، اولویت‌های دروس مورد تقاضا، اطلاعات دوره تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و ... را انتخاب نکرده اند می‌توانند روز سه شنبه ۲۰ تیر با ورود به پروفایل خود از قسمت ثبت اطلاعات مراحلی که نیاز به ویرایش دارد تکمیل کنند. 

همکاران ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، پاسخگوی سوالات دانشجویان متقاضی جذب دستیار آموزشی از طریق تماس با شماره‌های تلفن‌های ۴۴۸۶۵۲۳۳-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۲۴۵-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۶۸۶-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۱۸۹-۰۲۱ هستند. 

گفتنی است دانشجویان دکتری که به صورت استاد حق التدریس، سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی دارند لازم است برای شرکت در دوره مدرسی در سامانه دستیاری آموزشی ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
همون بی سوادهایی که به زور لیسانس گرفتند با کمال تعجب راهی کارشناسی ارشد شدند!
حالا هم چند سالی هست که به مدرک دکتری علاقه‌مند شدند. تو هر دانشکده‌ای که پا بگذارید می‌بینید کمتر از ۱۰٪ دانشجوهای دکتری واقعا به تحصیل علم عشق و علاقه دارند.

داستان اینه که اون کسانی که حتی درسهای دوره لیسانس رو بلد نیستند بعد از فارغ التحصیلی از دکتری قراره کجا مشغول به کار بشند؟ قراره مثل فوق دیپلم یه کار دفتری ساده انجام بدن (که متناسب با توانایی اونها هست) یا قراره واقعا یه کار سطح بالای در مرز علم انجام بدن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
فکری بحال این همه مهندس عمران بیکار کنید ، با این همه شرایط سخت هزینه ایی درس خوندیم اما اینقدر ورودی دانشگاه آزاد زیاد بوده طی سالیان گذشته که بنده و اکثر هم دوره ایی های دانشگاهی ما همگی بیکار و شاغل های کاذب داریم . لطفاً در وردی بی حساب و کتاب در رشته های مهندسی ساختمان مخصوصا عمران تجدیدنظر رخ بدهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
داستانی که در لیسانس و فوق‌لیسانس اتفاق افتاد در دوره دکتری دانشگاه آزاد در حال رخ دادن است متاسفانه صدور و چاپ و مدرک فروشی وزارت علوم باید از این مطلب جلوگیری کند کلاس 20نفره دکتری بیشتر به جوک شباهت دارد دکتری در دنیا تعرف دارد آقایون اون رو دبستان اشتباه گرفتن یک طرف خواستار پوله یک طرف خواستار کاغذ پاره بعنوان مدرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بعید است برای این طرحهای الکی اتاق فکری وجود داشته باشد! هرچی طهرانچی دستور بدهد اطرافیانش اجرا میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
دانشگاه آزاد شده محله برو و بیا !
با این تفاوت که هر تخلفی کردی بگذاری بروی کسی کاری به تخلفاتت ندارد!
رییس فعلی دانشگاه شهید بهشتی بواسطه رفاقت با طهرانچی چندسال همزمان رییس واحد تهران مرکزی و دانشگاههای استان تهران بود آنقدر تخلفات ریز و درشت داشت که عادی شده بود ولی بدون رسیدگی گذاشت و رفت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد هیات علمی مجرب برای تدریس و راهنمایی دکترا ندارند و با مقالات دانشجویان ارتقا پیدا میکنند!هیچگونه نظارتی بر دانشگاه آزاد نیست که نیست !نمایندگان محترم مجلس الان کجا هستید دقیقا کجا هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
دانشجویان دانشگاه آزاد جورکش زیان‌دهی واحدها و خودپرداز برخی مدیران دانشگاه شده اند! بیش از 200 مدیر وارداتی به ساختار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اضافه شده که حقوق بالای آنان را دانشجویان پرداخت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
طهرانچی صراحتا در گردهمایی مشهد گفت : که از مزایای دانشگاه آزاد برای مدیران اینست که قوانین و مقررات ندارد! این طهرانچی هرکاری دلش میخواد در دانشگاه پیاده میکنه و هیج نظارتی هم بر عملکردش نیست ؟