مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نشریه‎‌ها و خبرگزاری‌های بخش خصوصی استان در صورت اشتغالزایی، از محل تبصره ۱۶ وام دریافت می‌کنند.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مقدار پرداخت وام به نشریه‎‌ها و خبرگزاری‌های فعال در بخش خصوصی استان سمنان به میزان اشتغال و شمار افراد بیمه شده بستگی است.

وی ادامه داد: تسهیلات از محل تبصره ۱۶ به نشریه‎‌ها و خبرگزاری‌های فعال در بخش خصوصی استان با هدف حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: نشریه‎‌ها و خبرگزاری‌های فعال در بخش خصوصی استان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت وام از محل تبصره ۱۶ می‌توانند به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

فلاح، از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی فاقد مجوز در استان سمنان خواست تا با دریافت مجوز، زمینه حمایت قانون مطبوعات و برخورداری از مفاد آن را برای خود و مسوولان فراهم کنند.

وی با تاکید بر تقویت انسجام و همکاری بین خبرنگاران، رسانه‌ها، مطبوعات فعال در استان سمنان افزود: همراهی و همکاری لازمه دستیابی به اهداف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.