دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.

مسیح علی‌نژاد اپوزیسیون کاسبی که در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی تریبون می‌گیرد و پشت آن فریاد می‌زند که «به ایران رحم نکنید»!؛ کسی که به هر بهانه و در هر فرصتی خواهان تحریم و انزوای کشورمان می‌شود و معاش و کیفیت زندگی مردم را نشانه می‌گیرد، این بار با دزدی از اموال مردم وطن فروشی خویش را اثبات کرده است.

پس از آن که علی نژاد در روندی مخدوش و ادعایی دروغین، پرونده‌ای علیه ایران در دادگاه فدرال تشکیل داد، این دادگاه به نفع او رأی داد و مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران به دلایلی واهی و بر مبنایی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد. این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.

البته این اولین بار نیست که علی‌نژاد از طریق ساختن چهره‌ای سیاسی برای خود به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی کیسه دوخته است. پیش از این نیز تأمین او از سوی سازمان و نهادی تأمین مالی خبر ساز شده بود. خبر‌ها حاکی از آن است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون رقمی حدود ۶۳۰ هزار دلار مستقیماً از بودجه آمریکا به وی پرداخت کرده است.

وب‌سایت www.insidegov.com که اکنون از دسترس خارج شده بهمن سال ۱۳۹۶ اسنادی منتشر کرد که نشان می‌داد مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به BBG) وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است.

همچنین بنا بر اطلاعات موجود در این سایت، علی‌نژاد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ در مجموع ۷۲۷ هزار و ۴۱۰ دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است. این مبالغ در قالب قرارداد‌های آژانس رسانه‌های جهانی دولت فدرال آمریکا به حساب شخصی وی واریز شده است و حقوق کارمندی او نیست.

در این گزارش آمده بود که ثروت خالص علی‌نژاد را حدود ۵ میلیون است. او در محله «بروکلین» صاحب خانه‌ای با تمام امکانات است که سال ۲۰۱۸ یعنی ۵ سال پیش نزدیک به یک میلیون و هفتصد هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود.

نکته جالب توجه آن است که امروز علی‌نژاد به واسطه حکم دادگاه فدرال و از اموال ملت ایران، ثروت خود را بیش از ۶۰ درصد افزایش داده و به اندازه نیمی از آنچه در تمام عمر خود اندوخته، یک شبه و از طریق بازی‌های سیاسی و دوستی با دشمنان کشورش به جیب زده است.

البته امروز علی‌نژاد چهره‌ای است که در هیچ ایدئولوژی جای نمی‌گیرد. تکلیفش با خودش معلوم نیست و تنها شبیه به ارتش مجازی است که حتی رسانه‌های فارسی زبان نیز وی را بایکوت کرده‌اند.

علاوه بر این‌ها در جریان اغتشاشات اخیر، گروهی موسوم به «عدل علی» که خود را به عنوان گروهی آزادی‌خواه معرفی می‌کنند، در اولین عملیات خود اسنادی از گروهک تجزیه‌طلب کومله، در دومین عملیات، اطلاعاتی از رضا پهلوی را افشا کرد و در سومین اقدام خود به سراغ مسیح علی‌نژاد رفته و اسنادی را منتشر کردند که جزئیات آن قابل تأمل است.

در این اسناد آمده است، مسیح علی‌نژاد برای توسعه کمپین چهارشنبه‌های سفید خود در ۲۶ فوریه ۲۰۱۹ به «کارل گرشمن»، رئیس موقوفه ملی دموکراسی (ند) و «جفری انگلند»، قائم‌مقام مدیر منطقه‌ای برنامه‌های غرب آسیا و شمال آفریقا در مؤسسه ملی دموکراتیک (ان‌دی‌آی) ایمیل می‌زند تا از آن‌ها برای کمپینش درآمدزایی کند. این پیام با پاسخ مثبت مواجه می‌شود و قرار بر جلسه حضوری برای این حمایت مالی گذاشته می‌شود.

مطالب استخراج شده از ایمیل مسیح علی‌نژاد نشان می‌دهد برخی پیام‌های تبادل‌شده میان افراد حاضر در پروژه‌های ضد ایرانی به اعضای مجموعه‌هایی مانند «شورای آتلانتیک» و «خبرنگاران بدون مرز» نیز تعلق دارند؛ موضوعی که حکایت از حضور این سازمان‌ها در اتاق عملیات رسانه‌ای علیه ایران دارد. از نکات قابل‌توجه این است که این مجموعه‌ها تا پیش از این مدعی رویکرد حرفه‌ای و مستقل در مواجهه با پدیده‌های مختلف بوده‌اند.

پایگاه «Responsible Statecraft» در گزارشی به تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۰ تصریح کرد که مسیح علی‌نژاد بین ماه مه ۲۰۱۵ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (که مربوط به آخرین قرارداد اوست) بیش از ۳۰۵ هزار دلار از «صدای آمریکا» دریافت کرده این رسانه با اشاره به پاکسازی‌های دوران ترامپ در VOA یادآوری کرده که این رسانه بیش از پیش به «بلندگوی» دولت ترامپ و دستگاه پروپاگاندای او برای پیشبرد براندازی در ایران تبدیل شده است.

حتی «سالومه» خبرنگار «من‌‎وتو» نیز پیش از این از دلالی مسیح علی‌نژاد پرده برداشته و خبر داده بود که او برای یک فایل صوتی، خواهان مبلغی معادل ۱۰ هزار پوند شده بود.

اخبار فوق حاکی از آن است که علی‌نژاد بر خلاف شعار‌هایی که پشت تریبون می‌دهد و متن‌هایی که مقابل دوربین می‌خواند، نه تنها به فکر حقوق مردان و زنان ایرانی نیست بلکه صرفاً منافع مالی و اقتصادی خود را دنبال می‌کند. حتی اگر به قیمت آن باشد که به وضوح دست خود را در جیب ملت فرو کند.

البته وطن فروشی یکی از شغل‌های برخی ایرانیان مقیم غرب است که موجب شکل گیری اپوزیسیون بی ریشه و بدون عقبه فکری در آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی شده است که این افراد برای کسب منافع مالی، علاقه‌مند به مخالفت با جمهوری اسلامی هستند. به‌طوری که برای آن پول و حقوق ماهیانه دریافت کرده، قرارداد‌های سالیانه با رسانه‌ها منعقد می‌کنند و در نهایت از این مخالفت انتفاع مالی می‌برند و مسیح علینژاد از این دست اپوزیسیون است.

البته ورود کارشناسی و حقوقی به این اقدام دادگاه فدرال ضروری به نظر می‌رسد؛ اینکه یک کشور ثانویه، درباره موضوعی داخلی در ایران پرونده تشکیل دهد، بدون حضور نماینده‌ای از ایران آن را قضاوت کند، بدون توجیه و مبنای روشن قضائی حکم پرداخت غرامت بدهد و خودمختار آن حکم را از طریق اموال ملت ایران پرداخت کند، محل سوال بزرگی است. چنین اقدامی از سوی آمریکا مصداق روشن «بخشیدن از کیسه خلیفه» است، آن هم به بخشیدن به دشمنانش!

قانون جنگل در آمریکا حاکم است

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حکم دادگاه فدرال آمریکا به مسیح علینژاد، اظهار داشت: طرح توهماتی به عنوان اقامه دعوا توسط برخی از اتباع ایرانی در آمریکا موضوع جدیدی نیست و از گذشته نیز شاهد چنین موضوعاتی بودیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه قانون مبتنی بر عدالت در ایالات متحده وجود ندارد، ادامه داد: قوانین آمریکا و دولت این کشور تابع هیچ قانون بین‌المللی نیست و این کشور تبدیل به کشوری شده که قانون جنگل بر آن حاکم است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش پررنگ مسیح علینژاد در اغتشاشات سال گذشته، گفت: افرادی مثل مسیح علینژاد و همراهان او که خودشان در جایگاه مجرم قرار دارند و علیرغم خباثت‌هایی که در حق مردم کشورشان کرده‌اند، با شکست مفتضحانه‌ای روبه رو شده‌اند که برای جبران شکست‌های خود اقدام به استفاده از این قانون جنگل رایج در آمریکا کرده‌اند.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: متأسفانه دادگاه فدرال صرفاً بخاطر توهمات یک فرد آن هم بدون اینکه شاکی دیگر در آن کشور وجود داشته باشد، مبادرت به بازی و تبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه علینژاد با شکست در اغتشاشات سال گذشته به دنبال چپاول اموال و ثروت ملت ایران است، یادآور شد: اقدام دادگاه فدرال نشان می‌دهد که هزینه‌های علینژاد افزایش یافته و به دنبال این است که پول و اموال ملت ایران را اینگونه چپاول کند.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولین وزارت خارجه و قوه قضائیه علیه افرادی که در اغتشاشات ایران فعالیت داشتند، اقامه دعوا داشته باشند چرا که عدم ورود ما به این موضوع باعث شده مجرمین در جایگاه طلبکار حاضر شوند و خسارت‌های فراوان‌تری را به مردم و کشور وارد کنند.

اپوزیسیون باید پاسخ‌گوی خون‌های ریخته شده در اغتشاشات باشد

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حکم دادگاه فدرال آمریکا به مسیح علینژاد مبنی بر دریافت غرامت از اموال ایران در آمریکا، اظهار داشت: حکم دادگاه فدرال آمریکا نشاندهنده این است که آمریکایی‌ها هنوز دست از مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و چپاول اموال و ثروت ملی ایران دست برنداشته‌اند و از هر بهانه‌ای برای دزدی و سرقت اموال ملت ایران دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: این اقدام نشان می‌دهد امثال مسیح علی نژاد پس از خیانت‌هایی که به ملت ایران کردند و به دنبال تحریک و تحریم اروپا و آمریکا علیه ایران بودند امروز نیز به دنبال چپاول اموال ملت ایران هستند و سعی می‌کنند با تبانی با دادگاه‌های فدرال آمریکا که کاملاً نژاد پرستانه و ضد عدالت هستند از طریق آن‌ها به آلاف و الوفی برسند.

ترقی با بیان اینکه یکی از دلایل این اقدام علینژاد شکست او و همراهانش در اغتشاشات سال گذشته است، عنوان کرد: علینژاد و هم پالکی‌های او علی رغم همه تلاش‌ها و سرمایه گذاری گسترده‌ای که با همراهان خود و اپوزیسیون خارج نشین داشتند تا این اغتشاشات را به سرنگونی نظام منتهی کنند، شکست خوردند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: مسیح علینژاد و همراهان او در اغتشاشات سال گذشته بسیاری از نیرو‌های حافظ امنیت را به شهادت رساندند که خون همه آن‌ها بر گردن اوست و باید پاسخگو باشند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
مسیح پولینژاد عجوزه زشت و دزد. از قدیم گفتن میمون هر چی زشت تر ادعاش بیشتر. این مو فرفری ژولیده مثل سوسک صبح تا شب در استرس زندگی می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بیچاره نرفته مجلس شاسی بلند بگیره اینطوری تلافی کرده خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وطن فروش زیاده ..متخصصها...پولدارها...مغزها....سرمایه گذارها...همه اینها ثروتهای مملکت را جمع کردن حالا موقع بهربرداری رفتن خارج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
دزدی بزرگ رو اونایی کردن که 17 اردیبهشت رانت اطلاعاتی داشتن و میدونستن قیمت خوراک پتروشیمی افزایش پیدا میکنه، سهماشون رو فروختن و بقیه مردم سرمایه شون به فنا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آمریکای کثیف
Iran (Islamic Republic of)
1
۲۰:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پولای داخل کشور هم به مردم نمی رسه فقط تو جیب یک سری خاص می ره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خیلی خری
از دماغت در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید براش پرونده تشکیل بشه و دولت ازش شکایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
گفته که این غرامت را در نمی گیرد.دادگاه حکم دا ده.اما گفته از گرفتن خود داری می کند.بالاخره این پولها مال ملت ایران است نه یک فرد یا گروه یا جناح و یا نهاد خاص.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۰۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خوب وطن فروشان براندازان یالریتیهای وطن فروش داخلی از این به بعد حقوق حقی میخواهید برید از معصومه جونتون بگیرید
اون پول پارو میکنه شما خودتون رو دارید نابود میکنید خاک بر سر شما که از مزدوری وجاسوسی شما وایه وطن فروشیتونذسودش رواون دیوانه روانی گل به سر میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این زنیکه علی نژادپرلجن وطن فروش خودفروخته، حالا دزدیهای پول مردم ایران از طرف این کثافت روشد البته قبلا هم مردم خبرداشتن که این حیوون باپول مردم ایران داره خنجربه روی مردم میکشه ولی حالا اشکارترشدکه این زنیکه حیوون پست گدایی بیشترنبودکه خودش به خارجیها فروخت وگورش از ایران گم کرد
از کسی مث این زنیکه کثیف وطن فروش خودفروخته بیش از این انتظاری نیس خوردن پول حرام تاشکم پاره شده ش پاره بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مصی پولی نژاد دزد غرب گدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
من هر چی فکر میکنم شکل گیری این شخصیت برای مصی علی نژاد از کجا نشات میگیره خیلی به جایی نمیرسم...
ژنتیک، تربیت، لقمه ناپاک،عقده و سرخوردگی، توهم، دنیا زدگی،ملعبگی دیگران، ابزار شدن توسط دیگران شایدم مخلوطی از همه عوامل فوق...
خلاصه شیطان نفس و شیاطین جن و انس بیکار نیستند همه مخصوصا در مورد این فرد همیشه فعالند...
خدا لعنت کنه هر ظالم هدایت ناپذیر رو...
در ضمن ضرب المثل فارسی داریم: یکبار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک...آخر به گیر آی مخلک. انشالله
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدی پور
۰۲:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۲
س به هر حال به حال ملت ای آن فرقی نمی‌کند چون این پول بد ن در به مردم ایران چیزی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خبر تایید شده در سطح جهانی دروغه ولی دروغ شما نا شناس درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بابا بیاریدش !!!!!!
با یکی از این جاسوس های غربی دستگیر شده، که خیلی براشون مهم هست ،مبادلش کنید !!!
تمومش کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
khalil
۱۳:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وقتی این همه پولهای بلوکه شده آزاد میشه و هیچ تاثیری بر معیشت مردم نداره حالا چه فرق میکنه تقی برداره یا نقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ایران شده معدن طلای دزدان
هر کی هر چی از دستش میاد سرقت میکنه
دزدای خارجی.داخلی
Iran (Islamic Republic of)
م . بابایی
۱۳:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه جوجه تیغی
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۳:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خانم علی نژاد...این روزگار تو و امثال تو هم به پایان می رسد...
Canada
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
الهی الهی به سزای اعمال خود برسند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم
خدا لعنت کنه این زن عوضی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این دیگه چه فاحشه ایست
با همه کس از سیاسیون رابطه غیر اخلاقی دارد معلوم نیست با کی پولها را تقسیم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
یعنی چی مگه داریم. باید آمریکای متجاوز تاوان پس بده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا ازت نگذره
Iran (Islamic Republic of)
احد. یا حق
۱۲:۲۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها بی دلیل به کسی پول نمی دهند ببینید در برابرش جه از این زن می خواهند صددرصد این پول ها آخر به دست آدم کش های داعش و القاعده می رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاک تو سرت احمق دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
یکی ویزا، یکی فالور، یکی پول
بنازم به ملتی که این احمق ها رو دور ریخت و داره رو پای خودش وایمیسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
زنیکه احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
عفریته دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
انگل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
کوفتش بشه،عفریته بی عفت کثیف!!!!
انشاء الله قبل از اینکه از گلوش بره پایین گوششو بگیرن بیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
يكي از دادگاه هاي ايران نيز به جرم همراهي كشورهاي غربي از اين عفريته، حكم غرامت گرفتن از اين كشورها ( مثل آمريكاي جنايت كار ) در خليج فارس را صادر كند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مثل همون ناوهای آمریکایی که در خلیج فارس هر روز موشک بارون میشن ایشون هم باید حذف بشه چون داره به جای مردم ایران حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید دادگاه لاهه شکایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه دست از سر مردم ایران بردار مفسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
قیافش مثل سگه زشته زنیکه آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
انگل
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید پاسخ گو باشد کافی نیست. شما طرح شکایت کنید و محکوم کنید و غرامت خرابی‌های فتنه ايشون رو از اموال آمریکایی‌ها نقد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
انشالله از گلویش پایین نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ایران باید برای همه مشکلاتی که پیش میاد از نظر حقوقی دنبال کند حتی اگر بی نتیجه باشه چون آیندگان درباره اقدامات وافکار ما قضاوت خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
معصومه سیاری
۱۰:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام خدایی من آرزوم هست که این کثافت بی حیاروبادستهای خودم به درک بفرستم که بخاطراین بی شرف خائن کشورعزیزم ایران بهم ریخته و تعدادی از مردم کم عقل دنباله رو این بی شرف شدن و جامعه رو به فساد کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چقدر هم برای یه عده ای نادان ارزشمنده برای اونهائی که دشمن ملت ایران و سرزمین و دین مبین اسلام هستند خدا ازش نگذره و خرج دوا دکترش بشه خائن وطن فروش شاه پرست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
از اکبر طبری چه خبر؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سگ زرد برادر شغاله و طبری و علی‌نژاد یک مسیر فکری دارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید از اموال امریکا درخلیج فارس به میزان ۵ برابر این مبلغ توقیف بشه...وبه امریکا هشدار بدن اگه به اموال مردم ایران دست درازی کنید جریمه ده برابر میشود.....باید تو دهن امریکا زد...وهمه کشورهایی که این راه را برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
علی‌نژاد بر خلاف شعار‌هایی که پشت تریبون می‌دهد و متن‌هایی که مقابل دوربین می‌خواند، نه تنها به فکر حقوق مردان و زنان ایرانی نیست بلکه صرفاً منافع مالی و اقتصادی خود را دنبال می‌کند. حتی اگر به قیمت آن باشد که به وضوح دست خود را در جیب ملت فرو کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مو فرفری خجالت بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
زالو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مو وز وزی انگل زالو صفت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آقا این بد دو عالم شما که میگید خوبید چه غلطی کردید ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چشماتو باز کن شاید نور خورشید نمی گذارد که ببینید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
واقعا الان وقت این هست برادران اطلاعات این عفریته رو به ایران برگردونن و مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
البته امروز علی‌نژاد چهره‌ای است که در هیچ ایدئولوژی جای نمی‌گیرد. تکلیفش با خودش معلوم نیست و تنها شبیه به ارتش مجازی است که حتی رسانه‌های فارسی زبان نیز وی را بایکوت کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این چه دادگاهی هست که به این چلغوز پول میده
این چکاره هست مگه
این دادگاه حیثیت خودش رو برده زیر سوال
هر شغالی بیاد حرف بزنه بهش پول میدن
اینها باید از مجامع علمی و داشنگاهی \یگیری بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این همه مسئولین کله کنده رفتند وآمدند نتوانستند حقوق ملت مظلوم ایران بگیرند وآنوقت یک زن چطور حق مردم را بالا می کشد ؛این از بی عرضگی مسئولین است یا از زرنگی این زن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
احسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
زرنگی!!!!!
عزیز من امثال این زن رو خودشون تربیت میکنن و پول بهش میدن تا جماعت ساده لوح داخل ایرانو همسو با اهدافشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
هیچکدام ، این معنی دشمنی آمریکا است که اگر صدتای مثل شمای مدعی هم در خواست حق ملت کنید تف هم تو دستتان نمی گذارند و اگر خودت تنهایی بری و چند مدت ضد ملت خودت ، به ضد ایران و اسلام و اقتدار و استقلال و شرافت ایرانی جیغ بزنی یه تیکه از حماقت ها و استخوان پهلوی را جلویت می اندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مسیح علی‌نژاد اپوزیسیون کاسبی که در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی تریبون می‌گیرد و پشت آن فریاد می‌زند که «به ایران رحم نکنید»!؛ کسی که به هر بهانه و در هر فرصتی خواهان تحریم و انزوای کشورمان می‌شود و معاش و کیفیت زندگی مردم را نشانه می‌گیرد، این بار با دزدی از اموال مردم وطن فروشی خویش را اثبات کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
معصی برانداز دسمزد خیانتش را گرفت ولی نخواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
به سینه چاک هاش پول نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای از خدا بی خبرهای بی عقل حالا خوب نگاه کنید ببنید مصی برای چی شیهه می زد و شما رو کشوند به خیابان ها .خوب از حق ملت به جیب می زنه به اسم ملت به کام مصی موفرفری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
حالا که اینطوریه ، خانوادشو دستگیر کنید، تا پولو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این همه ادعا دارید اما نمیتونید یه سوسک کثیف رو بکشید . مدیران محافظه کار که باعث این همه مشکل هستن و نمیتونن تصمیم درست و قاطع بگیرند با خیانت این لجن ولد زنا و امثالهم شریک هستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید که در کمتر از یک سال حدود 3 تا 4 برابر شده است، کجای دنیا این شرایط رو داره، ریئس جمهور و رئیس مجلس باید پاسخگو باشند، واردات خودرو به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آره والا به همه دنیا کار دارن اما نمیتونن اوضاع داخلی خودشون رو کنترل بکنن .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۲
ناشناس 9:50 نگرانی شما سه چار برابر شدن قیمت خودرو نیست مشکل شما واردات خودروه که بتونی خارجیشو سوار بشی خوب خودتون رو لو میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مزد کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاک تو سر بی عرضه شما خودش رو زودتر بکشید .خانواده ش رو هم بسوزونید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خانواده اش آدمهای مذهبی و محترمی هستند و از او ابراز انزجار و برائت کرده اند.
لطفا چیزی که نمی‌دانید نظر ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۹:۴۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این زنک خیانتکار جنایتکار اغتشاش راه بنداز ترویج دهنده بی حجابی برهنه پوشی بی بند باری مختلطانه غربگرای خانواده برانداز نظام اسلامی برانداز را که دستش به خون جوانان وطن آغشته است و دزد دروغگو هم هست را با هر روش ممکن غیر ممکن به ایران اسلامی عزیزمان انتقالش دهید همراه با دیگر همدستانش و کل اعضای اپوزیسیون براندازان سلطنت طلبان بی خاصیت دزد شامورتی باران رو . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بیا پایین سردرد گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۲
الهی سردردت ابدی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مسئولان داخلی چپاول میکنن دیگه وای به حال اینا
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
باید جلوی دزدی ها رو چه در داخل و چه در خارج گرفت و به شدت مقابله کرد ...تنها چیزی که ایران اسلامی الان به اسم حکومت اسلامی نیست دزدیهایی که میشود چه دزدیهای کلان و چه جزئی همه رو باید بگرداند به بیت المال و صرف کشور و مدارس و دانشگاه ها و پژوهش گاها کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس چون دزد داخلی داریم دیگر دزدی خارجی مشکلی نیست و موجه است؟ چه استدلال کودکانه ای !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
لعنت خدا به آدمهای خود فروش و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
لعنت بر مسیح علینژاد، و همچنین چرا باید ایران در امریکا دارایی و سرمایه داشته باشد که به این راحتی غارت شود. البته سرمایه گذاری های بعداز انقلاب را میگویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بعد از انقلاب که سرمایه گذاری نبوده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جز این که با این خبرهاتون اعصاب آدم اول صبح خورد کنید چیزی دارین ؟؟ شد یک خبر امیدوار کننده تو سایت بزارین
...
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۱:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آره والا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
گوش شنوا و چشم بینا داشته باشید خبر های خوب هم هست اما خیلی ها فقط دنبال سیاه نمایی و خود تحقیری هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
الهی نابود بشه تا مردم ازدستش راحت بشن ان شاالله بزودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مشکلات ملت فقط با مردن ایشون حل میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
جناب 14:30 ببخشید شما را فراموش کردیم ، شما هم روش
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۹:۲۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بخش بین الملل قوه قضاییه چه کار می کند ؟ چرا ساکت نشسته و امثال او و پسر شاه فراری و فرح و... را دنبال نمیکند و حق جمهور ملت ایران را نمی گیرند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بگیره بده آقازاده ها و ...‌ بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ولی قبول نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
شما شاهد هستی ؟ حتی یک پا پا سیاه؟ چه فرچه دستشویی با شرفی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
آمریکایی ها باید چند برابر این پولها را به ملت ایران باز پس دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چشم ، حتما ، ولی امریکای بنده خدا آدرس و حساب بانکی ملت ایران را نمی داند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چه خوب شاه دزد از دزد زده ،چرا باید پول ملت ایران تو بانک های امریکایی باشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
از محمد رضا شاه گور به گور بپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پول‌های بلوکه شده از قبله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این کِرم قلاب ماهیگیری بچه پولدارهای آمریکایی میباشد این اَنگل بجز نوکری وآلت دست بودن آمریکاییها کاری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
تا بوده همین بوده .پولی که باید به مردم داده بشه در جیب دیگران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام وظیفه حاکمیت حفظ سرمایه های مردم است چکار می کند ؟ یا با منطق یا با قدرت باید جلوی آسیب به بیت المال را بگیرد . وقتی شعار انقلاب ما جنگ ، جنگ تا پیروزی بود . یعنی تا وقتی که غارتگران بر اموال ملت دست درازی می کنند باید با آنها جنگید . لذا مردم حاکمیت تشکیل داده اند تا به آنها توهین نشود و ظلمی بر آنها تحمیل نگردد . حال که اینگونه است . تمام اموال منقول و غیر منقول خانواده آن ناخلف را مصادره و به مناطق محروم تبعید کنید تا بدانید که قرآن کریم به حقیقت سخن گفته ( اشداء علی الکفار )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
همچنین بنا بر اطلاعات موجود در این سایت، علی‌نژاد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ در مجموع ۷۲۷ هزار و ۴۱۰ دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است. این مبالغ در قالب قرارداد‌های آژانس رسانه‌های جهانی دولت فدرال آمریکا به حساب شخصی وی واریز شده است و حقوق کارمندی او نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ تير ۱۴۰۲
زیاد جوش نزن بزرگوار
هر وقت توانستید پول های غارت شده مردم را از غارتگران بیت المال در داخل کشور و از اختلاس های نجومی پس بگیرید از ایشان هم پس میگیرید.
این مبلغ قطره ای است در مقابل دریای عظیم اختلاس های داخلی......طبری کجاست؟ فولاد مبارکه چی شد ؟؟؟ و...و...
توجیه شدی یا..؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
گفته این پول رو نمیگیرم. دیگه چطونه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
«سالومه» خبرنگار «من‌‎وتو» نیز پیش از این از دلالی مسیح علی‌نژاد پرده برداشته و خبر داده بود که او برای یک فایل صوتی، خواهان مبلغی معادل ۱۰ هزار پوند شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این اگه واقعا نمیخواست پول بگیره پس برای چی رفته دادگاه؟ برای چی پیگیری کرده؟
شغلی داره که پول دربیاره؟ غیر از وطن فروشی هنری داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چه مظلومانه!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
لعنت براین خائن وطن فروش، خیلی غلط می‌کند که دم از حقوق مردم و زنان بزند ، بدبخت کسانی که دنباله رو چرندیات این موجود کثیف هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خدا لعنتش کنه این حروم زاده رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
قانون جنگل در آمریکا حاکم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چقدر بدبخت وعقب افتاده هستن آنهابی که با منفی دادن از این لجن دزد حمایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
میمون لاغر اندام ، در بین اوپوزیسیون هم کسی تحویلش نمیگیره .افسردگی شدید داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
به جبرانش باید یه کشتی از آمریکا با حکم دادگستری بندر عباس توقیف کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
فکر کنم 15 تیر گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
عزیزم ۴روز پیش این اتفاق افتاد حالا این وطن فروشان بی بته و بی رگ و ریشه و بی غیرت آمریکایی تبار تا فیها خالدون بسوزند و منفی بدن.
-
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
کسی نیست یک تیر خالی کنه توی مغز این ... وطن فروش؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
وقتشه که این بوزینه راهم مثل روح‌الله زم به کشور هدایت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
اپوزیسیون باید پاسخ‌گوی خون‌های ریخته شده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
بدبختر از این عنتر کسانی هستن که با منفی دادن از این اشغال حمایت میکنند حماقت حد ومرز ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خب قبل اینکه دادگاه اموال رو به اینا بده خودتون بگیرید اموال رو
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۸:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۲
نوش جانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۹ تير ۱۴۰۲
نکنه همون پسر نامشروع علی نژادی.
Iran (Islamic Republic of)
rh
۱۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
الهی که از جونش تقاص پس بده و ذره ذره از جونش در اد و حرام ش بشه زنک رشتی پول پرست تجمل گرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
مسیح چقدر بچه داشت و ما نمیدونستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
خاک بر سر هرچی وطن فروشه و البته غربگدا ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
زهر هلاهل نوش جانش مگه از کیسه بابات می بخشه به این بی شرف دزد.
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۱۵:۱۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چقدر دزد دزد دوست داریم تو ایران !!!
کسانی که مثبت می زند دارید از همکار بی شرف دزد خود حمایت می کنید؟ بی خرد ها داره پول این ملت را که شما هم جزئی از آن هستید بالا می کشه ، حالتان خوبه ؟ چی دود کردید ؟ چرا این قدر خود تحقیر تشریف دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۹ تير ۱۴۰۲
ان شاء الله هزاران برابر جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
کبوتر با کبوتر، باز با باز
کند همجنس با همجنس پرواز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
پس ادعاتون واسه وجود فساد در نظام چیه؟ خوب آنجا هم بگو نوش جونشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
چقدر پست و بدبخت
دزد خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۲
فکر کردید تو این چند وقت برای چی اینقدر دم تکون میداد وعده همچین لقمه ای رو بهش داده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۹ تير ۱۴۰۲
الکی نمیگن مسیح پولی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ تير ۱۴۰۲
این کثافت را باید به هرطریقی که شده به ایران اورد واعدامش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۹ تير ۱۴۰۲
اعدام برای این سیم ظرفشوئی کمه !!
ضمنا همین عوضی عنتر مگه نمیگفت اگه تو دادگاه برنده پرونده(دادگاه به نفعش رای بده) پولی نمیگیرم فقط مهمه برام که رای به نفع من صادر بشه و برنده شم ولی حالا بهش بگید چی شد؟؟! میتونی از 10 سنت این پول بگذری چه برسه به همش ؟!
اما بازم بااینهمه خباثت و اینهمه کارهایی که کرده باز عده ای هستند که چشم و گوش بسته حرفاشو گوش میکنند و برای خودشون دردسر و فلاکت درست میکنند و عکس و فیلم و.. میگیرن و میفرستن برای این عجوزه که اونم هر فیلم و عکس را به قیمتهای مختلف میفروشه ولی باز این عده از خواب بیدار نمیشن که نمیشن . خاک بر سر هرچی وطن فروشهو پیرو وطن فروشها !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
باید از هر طریقی که شده بیارنش ایران و تمام اموالش رو از هر طریقی که میتونن مصادره به نفع ایران بکنن
این یک مطالبه مردمی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ تير ۱۴۰۲
بله درست است اسرائیلی‌ها دشمن اسلام هستند و ما مسلمانان آن ها را نابود می کنیم