واکنش مردم به وطن‌فروشی جریان‌های ضدانقلاب + صوت

نامه 30 نفر به اصطلاح فعال مدنی به ترامپ برای تحمیل تحریم‌های بیشتر علیه ایران با واکنش مردم و احزاب مختلف سیاسی مواجه شده است.

واکنش مردم به وطن‌فروشی جریان‌های ضدانقلاب + صوتبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نامه 30 نفر به اصطلاح فعال مدنی به ترامپ برای تحمیل تحریم‌های بیشتر علیه ایران با واکنش مردم و احزاب مختلف سیاسی مواجه شده است.





لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین پور
۱۲:۴۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
هر ایرانی اگر دفاع از ملت و انقلاب اسلامی نکنند،بی غیرتند،شاید مشکلی داشته باشیم ،این مشگلات باید در درون ایران حل ببشود نه در لندن و آمریکا و عربستان سعودی چون اینها خودشان برای ملت خودشان مشگل دارند ،زنده با را شهدای ایران ،سرافراز باد جانبازان ایران زنده باد ملت آگاه ایران .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۵
راست گفته ایرانی از قدیم پاک بوده وخواهد بود اینها محاله ایرانی باشن ایرانی اصالتشو به پول وثروت نمیفروشه .این دشمنی با ایران کم اوردن با ما واینکه از رو بردیمشون ویخوان بچسبونن به ما ایرانیها وهابی واسرائیلیند مرگ بر وطن فروش وخود فروش که درایران نداریم شایعه است درود بر ایرانی با تعصب وبا غیرت .هزار بارهم میگوئیم ایرانی نیستن
-
محمد صدرا
۰۹:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۵
این 30نفر از کسانی هستن که به وقت تنگی خواهر و مادرشونو هم به اجاره میدن
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۸:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۵
کثیفترین انسانهایی (بلانسبت انسان)که تابحال دیده ام.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۳۵ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اینا اگه مرد بودن میموندن ایران ، و واسه مملکت خودشون جانفشانی میکردن ، اونا هم به مهره سوخته نیازی ندارن ، و این چند نفر هم دیگه خارجین ، مرگ بر وطن فروش بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۷ دی ۱۳۹۵
دزدان وطن فروش خائنان به ملت ومیهن شما خوتان راایرانی ندانید شمامشتی پلشت نجسید که ناموستان راهم در شبکه منو تو و شبهای دور همی به حراج می گذارید.سنگ ایران به سینه می زنید؟کثافت های پاچه خوار خار!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۵
ما اینارو نمیشناسیم ایرانی از این کارها نمیکنه اشتباه شده ایرانی از این کثافتها بیزاره نمیشناسیم به ایران وصله نزنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۵
چرا اکبر جان اگر برگردی چند سال قبل این ها تو فتنه 78 و 88 داشتن رهبری این گروههای فتنه گر رو بر عهده می گرفتن .
بعدش دیدن نه بابا ملت هست که پشت سر امام و انقلاب هست گفتن ما دیگه نمی تونیم تحمل کنیم و رفتن در آقوش استکبار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۷ دی ۱۳۹۵
jتف به گور پدر ضد انقلاب خائن وطن فروش......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۷ دی ۱۳۹۵
با سلام مطمئن باشید که این 30 نفر از اون دسته آدمهایی هستند که به اصطلاح تا نوک دماغشون رو بیشتر نمیتونند ببینند. نه شعور دارن نه فهم دارن نه سواد دارن نه نوع دوستن چه برسه به اینکه وطن دوست و وطن پرستو این قبیل مسائل، از این 30 نفر که فقط و فقط به فکر خودشون و منافعشون هستن حتی با خودشون هم تفاهم ندارن چه انتظارهایی دارید. به نظر من هر آدمی ی قیمتی داره هر طرز فکری ی قیمتی داره از کسانی که از رذایل هستن انتظار فضایل هیچوقت نداشته باشید. به کوری هر کی که نمیتونه ایرانو سرافراز و سربلند ببینه از جمله این 30 نفر احمق که حماقتشون در حد A .
آخرین اخبار