فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: کامیون حامل ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق جنگلی در استان اردبیل کشف و توقیف شد.

محمد نوری در بازدید از یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل اظهار کرد: این کامیون فوق حین حمل در جاده آستارا به اردبیل با هوشیاری و اقدام به موقع نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل توقیف و محموله قاچاق کشف شد.

او با اشاره به اینکه در این رابطه فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد، خاطرنشان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

نوری از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.