مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۵۰ ایده آموزشی و تربیتی در قالب طرح «الف» تا «ط» به مرحله کشوری راه یافته تا برترین‌ها در سطح ملی تجلیل شوند.

کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آئین معرفی برترین‌های الگوی تدریس در اردبیل اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ معلم در این رویداد سعی کرده بودند تا ایده‌ها و تجارب خود را به بهترین شکل ارائه کنند تا از بین این ایده‌ها صاحبان تجارب برتر آموزشی و تربیتی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

او تصریح کرد: در نمایشگاهی که از امروز تا ۲۱ تیرماه در مصلای امام خمینی تهران برگزار می‌شود، از استان اردبیل نیز ۱۵۰ معلم و مدیر موفق حاضر شده و تلاش می‌کنند تا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رویداد «الف» «ط» اولین رویداد در سطح ملی است با محوریت تعلیم و تربیت و گفتگو محور انجام می‌شود تا برترین ایده‌ها و تجارب آموزشی و تربیتی مورد تجلیل قرار گیرند.

صفری افزود: نمایندگان ۱۱ کشور نیز در این رویداد بین‌المللی حاضر شده تا تجارب خود را به اشتراک بگذارند که از بین آن‌ها ایده‌های تحول‌آفرین و برتر معرفی خواهند شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از داوری و اعلام نتایج ایده‌ها و تجارب برتر در سطح گسترده به عنوان شاخص و مبنای آموزش‌های نیروی انسانی و ضمن خدمت قرار گرفته و شرایط بهتری را در مسیر تحول‌آفرینی شاهد خواهیم بود.

صفری اضافه کرد: استان اردبیل نیز با چهار ایده برتر هنرستانی، ۲ تجربه برتر آموزشی و تربیتی و یک الگوی برتر تدریس در این رویداد حاضر شده و تلاش می‌کنند تا توانمندی خود را عرضه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مرحله اول سه هزار و ۵۰۰ تجربه و ایده برتر و در مرحله استانی ۳۷۰ اثر خلاقانه و بدیع به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود که در نوع خود این تعداد استقبال از سوی فرهنگیان حرکتی بی‌نظیر و قابل تحسین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.