جشنواره ملی حیدربابای شهریار ۲۳ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

گلی معاونت فرهنگی و رسانه اداره ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بستان آباد با بیان اینکه مقدمات و برنامه ریز‌های لازم برای برگزاری جشنواره ملی حیدربابای شهریار در روستای خشکناب زادگاه پدری استاد شهریار تدارک دیده شده است افزود:این جشنواره به صورت ملی و درروز ۲۳ تیرماه امسال روز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ اثر از ۱۹ استان کشور در بخش شعر، نقاشی، پوسترو خوشنویسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است افزود:از هر بخش سه اثر برگزیده در این جشنواره داریم.

گلی از آمادگی استان برای برگزاری جشنواره حیدربابا به صورت بین المللی در شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود:در صورت شرایط مناسب از سال آینده بفکر برگزاری جشنواره حیدربابی شهریار به صورت بین المللی هستیم.

علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه از آماده بودن زیرساخت‌های برگزاری این جشنواره خبر داد وافزود:یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای محوطه سازی خانه پدری اساد شهریار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی راه روستای خشکناب انجام شده است افزود:در تلاش هستیم ظرفیت‌های شهرستان در روستا‌ها را با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های منحصر به همان روستا نشان دهیم.

برچسب ها: حیدربابا ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار