حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: تنها هیات‌ها می‌توانند بار جهاد تبیین را از روی زمین بردارند و کار را جلو ببرند.

نشست هم‌اندیشی شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی معاون فرهنگی این سازمان در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین قمی درباره تکالیف هیات‌ها در اجرایی‌سازی دستورات اهل بیت گفت: ما باید دستورات اهل بیت (ع) را در هیات‌ها اجرا کنیم. مقام معظم رهبری بیش از ۲۰۰ بار در یک سال اخیر فرمودند دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته، که اقتصاد جزئی از آن است؛ بنابراین مغز این جنگ در افکار عمومی است، که با جهاد تبیین باید با آن مقابله کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تنها هیات‌ها می‌توانند بار جهاد تبیین را از روی زمین بردارند و کار را جلو ببرند. اگر بودجه دولتی ندادند، کار از دوش ما برداشته نشده است. مهمترین فصل جهاد تبیین در ماه محرم است، که باید خوبی‌های هیاتی‌ها و مردم را روایت کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مردم به امام حسین (ع) علاقه‌مندند، که روایتی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد، بیان کرد: اعضای هیات می‌توانند در فضای مجازی روشنگری کنند، که این روشنگری فقط به عهده سخنران، شاعر و مداح نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی درباره روشنگری و قدم گذاشتن در راه جهاد تبیین گفت: در مسیر جهاد تبیین باید مانع سیاه دیدن افراد شویم. باید در مواجهه با اتفاقات خوبی‌ها را ببینیم، بعد درباره خطا‌ها صحبت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار