«روز حسین» ویژه برنامه مناسبتی دهه اول محرم است که در ۱۴ قسمت از شبکه جام‌جم پخش خواهد شد.

مستند، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه شبکه جهانی جام جم در ایام محرم خواهد بود.

«روز حسین» ویژه برنامه مناسبتی دهه اول محرم است که در ۱۴ قسمت پخش خواهد شد. این برنامه که نمایش آن تا روز شهادت امام زین العابدین (ع) ادامه خواهد داشت؛ با رویکردی متفاوت به سراغ هنر‌هایی همچون؛ موسیقی، نمایش، خوشنویسی، نقاشی، ادبیات، فیلم و... رفته و حماسه عاشورا را از این منظر به تصویر خواهد کشید.

همچنین برنامه گفتگو محور «رواق» نیز به صورت ویژه با دعوت از صاحب نظران به قیام عاشورا پرداخته و فلسفه و ابعاد مختلف آن را تشریح خواهد کرد.

مستند «علمدار» دیگر برنامه‌ای است که در این ایام با محوریت معرفی هیئت‌ها و مراکز عزاداری ایرانیان و فارسی زبانان در خارج از کشور روانه آنتن خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای پخش، ویژه برنامه «کنکاش» است که در دو قسمت به موضوع مقاومت در منطقه غرب آسیا و دستاورد‌های آن و همچنین موضوع فرهنگ شهادت به تاسی از قیام کربلا، معرفی مکتب حاج قاسم با محوریت حوادث روز مثل تحولات غزه و فلسطین و شهادت فلسطینی‌ها اختصاص خواهد داشت.

گروه بین الملل نیز قصد دارد برنامه «نمای نزدیک» را با موضوع سخنرانی‌ها و مراسم عزاداری در خارج از کشور آماده پخش نماید.

افزون بر موارد ذکر شده واحد امور مخاطبان نیز در راستای تعامل با بینندگان خارج از کشور، تعداد ۱۰ میان برنامه جهت پخش ارسال خواهد کرد که شامل گزارش‌های شهروند خبرنگاران از برپایی مراسم‌های عزاداری و تسلیت هموطنان خارج از کشور خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار