مدیر بیمارستان پیوند اعضای منتصریه گفت: خیران سلامت دستگاه «اتومات وایداس pc» را به عنوان سیستم جامع در تشخیص انواع آزمایش‌های ایمونولوژی و هورمونی در این بیمارستان راه‌اندازی کردند.

دکتر محمد پوران باقر روز یکشنبه گفت: با راه‌اندازی این دستگاه بخش زیادی از نیازهای بیماران و مراجعان پیرامون آزمایشهای ایمونولوژی و هورمونی در بیمارستان منتصریه مشهد تامین می‌شود و دیگر نیاز به ارجاع بیماران به سایر مراکز نیست.

وی ادامه داد: فناوری پیشرفته، صحت و دقت بالا، سرعت در جوابدهی، انجام آزمایش ها به روش فوق مدرن و بالا رفتن توانایی آزمایشگاه در انجام آزمایشات اختصاصی و غیر اختصاصی قبل و بعد از پیوند اعضا و آزمایشات بیماران مرگ مغزی به صورت روزانه از مزایای این دستگاه محسوب می‌شود.

مدیر بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد ضمن قدردانی از این عمل پسندیده خانواده مرحوم "عبداله شادکام " و سایر خیران سلامت افزود: باید این همدلی مردم در بخش سلامت بیش از پیش تقویت شود و شاهد رشد کمک‌های انسان دوستانه در همه زمینه‌ها به ویژه در زمینه تجهیزات بیمارستانی برای خدمت بیشتر به بیماران نیازمند عضو پیوندی باشیم.

دکتر پوران باقر افزود: در صورت حمایت خیرین در خرید دستگاه آزمایشگاهی کوباس نیاز کلی آزمایشگاهی بیماران در بیمارستان منتصریه تامین خواهد شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید جزیره
۰۶:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام آزمایش اچ ال ای برای پیوند کلیه بیمارستان منتصری انجام میشه وهزینش چقدره