کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان شمالی

۲۱۴ فقره پرونده قاچاق در استان تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده‌ها ۷۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۲۱۴ فقره پرونده در حوزه قاچاق تشکیل شده که ارزش ریالی این تعداد پرونده ۷۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال برآورد شده است. 

سردار سعید مطهری زاده گفت : از این رو با توجه به اهمیتی که در این رابطه وجود داشت، پلیس امنیت اقتصادی در بدنه فرماندهی انتظامی کل کشور تشکیل شد. 

او گفت : مجموعه پلیس امنیت اقتصادی استان در طول ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۵ مورد طرح مقابله با قاچاق را انجام داده که نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

رئیس پلیس باب الرضا (ع) گفت : در این مدت ۸۶ هزار و ۴۶۴ قلم داروی غیر مجاز کشف شده است، کشف ۳۵۹ هزار و ۶۰ نخ سیگار قاچاق و ۱۲ هزار و ۲۱۵ لیتر انواع فرآورده نفتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط پلیس امنیت اقتصادی استان بود. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین به حوزه جرائم اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: در رابطه با جرائم اقتصادی نیز در ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ مورد پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است. 

او گفت : ۱۲ مورد از پرونده‌های متشکله مربوط به موضوع زمین خواری و ۶ مورد نیز به اخلال در نظام تولیدی کشور مربوط است. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در حوزه جرائم اقتصادی نیز مبلغی افزون بر ۱۲۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.