تیم بهنمیر در مسابقات کشوری استراگوس مینی المپیک ساحلی فدراسیون ورزش‌های همگانی جام خلیج فارس سوم شد.

تیم مبل خانه و کاشانه بهنمیر تنها نماینده مازندران در مسابقات استراگوس مینی المپیک ساحلی فدراسیون ورزش هایهمگانی پس از تیم‌های مرزبانان فراجا و منتخب دانشگاه پلیس بر سکوی سوم ایستاد.

در این رقابت‌ها تیم مرزبانان فراجا با رکورد ۲ دقیقه و ۳۹ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه قهرمان شد و تیم‌های منتخب دانشگاه پلیس و مبل خانه و کاشانه بهنمیر به ترتیب با کسب رکورد‌های ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه و ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۹۷ صدم ثانیه در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

این مسابقات با شرکت ۱۳ تیم در سواحل بوشهر برگزار شد و تیم بهنمیر با ترکیب امیرحسین بیشه سری، حسین عرب، ابوالفضل دارابی و حسن عرب و مربیگری مهدی پیل پیکر موفق به کسب این عنوان شد.

رشته ورزشی استراگوس یا هوگام هنر امدادی ورزشی است که در ۳ شاخه ورزشی با نام‌های تیزگام شامل چالش‌های طبیعت، آذرخش یا هنر‌های فردی و یوز شامل موانع و چالش‌های سالنی طراحی شده است.

از جمله فعالیت‌های ویژه این ورزش، عبور از طبیعت اعم از جنگل، کوهستان، دریا و کویر در شرایط مختلف آب و هوایی، عبور از موانع طبیعی و مصنوعی با احداث کمپینگ، پیاده روی و دوچرخه سواری در فضای باز، پیمایش و عبور از موانع مصنوعی ایجاد شده، در مدت زمان مشخص و کسب حداکثر امتیازات لازم فردی و گروهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.