روابط عمومی آبفا خوزستان از وجود معارضات مانع اجرای پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی شهرستان گتوند خبر داد.  

به دنبال درج خبری کذب توسط برخی از رسانه‌های محلی خوزستان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جوابیه‌ای اعلام کرد وجود معارضات مانع اجرای پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی شده است.

 پیرو تغییر مسیر رودخانه کارون در محدوده بنه حاج مرتضی از توابع شهرستان گتوند، اراضی مجاور رودخانه به دلیل فرسایش شدید  دچار آب شستگی شده و چاه آب شرب موجود که تامین کننده آب شرب اهالی محترم شهرک شهید محمدی و روستای دهلران می‌باشد در معرض تخریب قرار گرفته است.

  از زمان شروع فرسایش ساحل پیگیری‌های متعددی در جهت تثبیت و جلوگیری از تخریب ساحل با سازمان‌های مربوطه صورت گرفته که تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به سبب رسالت خود که همانا تامین آب شرب پایدار شهروندان محترم استان می‌باشد، اقدام به انجام مطالعات و انعقاد قرارداد احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی کرده تا از ظرفیت خط انتقال موجود بخش عقیلی نیاز آبی مشترکین عزیز را تامین کند.

 ولی علی رغم گذشت بیش از ۸ ماه از ابلاغ قرارداد به دلیل وجود معارضات برخی مقامات محلی موفق به تحویل زمین و شروع پروژه مذکور نشده است.

 این در حالی است که فرماندار محترم و دادستان محترم شهرستان گتوند جلسات، مصوبات و دستورات لازم در جهت پیگیری و حل مشکل یاد شده را انجام داده که تاکنون منجر به رفع معارضت و حل مشکل تحویل زمین در شهرک شهید محمدی نشده است.

 محل احداث ایستگاه مذکور در محل تاسیسات آبرسانی موجود آبفا واقع در شهرک شهید محمدی می‌باشد.

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.