فرماندار میانه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شماره دو میانه با مشکل تامین برق مواجه بوده و این مانعی برای سرمایه گذاری در این شهرک است.

مسعود سعادتی در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از مطالعه و بررسی‌های لازم استانی و شهرستانی جهت تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ میانه که جزو مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان است، شاهد اجرایی شدن این پروژه خواهیم بود.

وی  اضافه کرد: در دور دوم سفر برای برخی مصوبات اعتبار تخصیص داده شده که مصوبه تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ میانه نیز از جمله آنهاست.

وی گفت: امکان سنجی افزایش محدوده شهرک صنعتی شماره ۱ میانه و تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی بخش خصوصی از جمله مواردی است که باید بررسی شده و اقدام لازم اعمال شود.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار کمک برای فعال کردن واحد‌های راکد شهرستان و واگذاری زمین‌های جدید در شهرک‌های صنعتی به متقاضیان و سرمایه گذاران واقعی شد.


سجاد مطلبی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور در این جلسه برای مطالعه و بررسی افزایش محدوده شهرک صنعتی شماره یک میانه قول مساعد داد.

برچسب ها: نبود برق ، شهرک صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار