احیای دوباره شبکه مخابراتی در اهواز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از اجرای عملیات بازسازی کافو‌های سرقتی و احیای دوباره شبکه مخابراتی در اهواز به منظور رفع اختلال در شبکه تلفن ثابت خبر داد.

رحیم فلاح زاده گفت: پس از تخریب و سرقت ١٢ دستگاه کافوی مسی و ٢ دستگاه کافوی نوری در محدوده مراکز مخابراتی مدرس، آزادی، شهید چمران، شهید رجائی، ولیعصر (عج)، علوی، اسلام آباد و کارون در ۲ هفته اخیر، تلفن ثابت برخی مشترکان دچار قطع و ارتباط‌های شبکه ثابت این مشترکان نیز مختل و ناپایدار شد.

او می‌گوید: پس از اطلاع از این مسئله رفع این مشکل با دستور سریع و فوری مدیر منطقه خوزستان، در دستور کار کارشناسان شبکه قرار گرفت و پس از تأمین تجهیزات و متریال مورد نیاز، با پشتیبانی و تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه با انجام عملیات فنی و با حفاری، کابل اندازی، تجهیزات فنی مخابراتی (دستگاه کافو) بازسازی و پس از بهینه سازی وارد چرخه ارتباطی و خدمات دهی به مشترکان شد و شبکه تلفن ثابت در شرایط پایدار قرار گرفت.

به گفته او با پیگیری‌های شبانه روزی و تخصصی همکاران حوزه‌های حراست، حقوقی، مرکز استان و تلاشگران نیروی انتظامی در کلانتری‌های ١۴ کیانپارس و ٢٣ پادادشهر ۲ گروه از سارقان تجهیزات مخابراتی بازداشت و برای سپری کردن مراحل قانونی بازداشت و روانه زندان شدند.

روابط عمومی مخابرات خوزستان با عذرخواهی از تأخیر پیش آمده و زمان بر بودن تأمین تجهیزات و وارد مدار شدن دوباره شبکه تلفن ثابت مشترکان، از همه شهروندان تقاضا دارد که با مشاهده هرگونه تخریب و یا سرقت از تجهیزات و منصوبات مخابراتی از جمله کافو، کابل، کله پست و... که اموال عمومی محسوب می‌شوند، مراتب را سریعاً با پلیس ١١٠ در میان بگذارند تا اینگونه شاهد وقفه در ارائه خدمات به شهروندان و اختلال در شبکه تلفن ثابت مشترکان نباشیم.

برچسب ها: آنتن دهی ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.