وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از حملات این رژیم به کرانه باختری از افزایش عملیات مقاومت ابراز نگرانی کرد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز جمعه در گفتگویی تلفنی با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن حمایت قاطعانه از حملات این رژیم علیه فلسطینیان از افزایش عملیات مقاومت ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه پنتاگون در مورد این تماس تلفنی آمده است: «آستین و گالانت درباره عملیات نظامی اخیر اسرائیل در کرانه باختری گفتگو کردند. وزیر دفاع [آمریکا] بر حمایت قاطع ایالات متحده از امنیت اسرائیل و حق دفاع از خود در برابر گروه‌های تروریستی تاکید کرد».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پنتاگون، وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عملیات شهادت‌طلبانه در تل آویو را که منجر به جراحت چند اشغالگر صهیونیست شد، محکوم کرد.

طبق بیانیه وزارت دفاع آمریکا، آستین در ادامه نسبت به تشدید عملیات‌های رزمندگان مقاومت در کرانه باختری و همچنین افزایش حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به غیرنظامیان فلسطینی عمیقا ابراز نگرانی کرد.

رئیس پنتاگون همچنین بر لزوم همکاری سران رژیم جعلی صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین برای کاهش تنش و برداشتن گام‌های ملموس جهت تقویت امنیت برای دو طرف تاکید کرد.

این گفتگو‌ها در حالی انجام شد که در آخرین جنایات رژیم صهیونیستی امروز صبح نظامیان این رژیم با حمله به خانه‌ای در شهر نابلس دو جوان فلسطینی را شهید و دو نفر دیگر را زخمی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار