وبسایت عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به اردوگاه جنین از شش پهپاد انتحاری استفاده کرده است.

 وبسایت عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد: این پهپاد‌ها از نوع "ماعوز" است که نیرو‌های زمینی در اختیار دارند. این پهپاد‌ها که توسط صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" ساخته شده‌اند، مقدار کمی مواد منفجره حمل می‌کنند.

طبق اعلام این وبسایت، پهپاد‌های انتحاری برای انهدام ایست‌های بازرسی و کنترل و آزمایشگاه‌های حاوی ده‌ها بمب استفاده می‌شوند و هدف از استفاده از این نوع پهپاد‌ها این بود که از مسافت دور و در امنیت منفجر شوند.

بعید نیست که ارتش رژیم صهیونیستی از این پهپاد‌ها در آینده برای حمله به نیروی مسلح انسانی استفاده کند. این پهپاد‌ها با تاخیر به نیرو‌های نخبه رژیم صهیونیستی تحویل داده شدند که برای اولین بار در عملیات جنین از آن‌ها استفاده کرد.

از سوی دیگر، در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و تخریب زیرساخت آن، عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر مبلغ ۳۰ میلیون دلار برای کمک به بازسازی این اردوگاه اختصاص داد.

نهاد ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پی حمله جنایتکارانه اشغالگران علیه شهر جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری، تبون این تصمیم را گرفت.

در این بیانیه آمده است، در این حمله رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی‌های بی‌دفاع قربانی شده، زیرساخت‌ها تخریب و بسیاری از فلسطینی‌ها که در جستجوی پناهگاهی امن منازل خود را ترک کرده‌اند، آواره شدند.

نهاد ریاست جمهوری الجزایر همبستگی دائم این کشور را با مبارزه ملت فلسطین تحت اشغال رژیم صهیونیستی و مطالبه حقوق ملی مشروع خود به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس اعلام کرد.

امارات هم با باز کردن یک حساب مشترک، مبلغ ۱۵ میلیون دلار برای کمک به بازسازی این اردوگاه و نیز کمک به سازمان فلسطینی آنروا اختصاص داد.

در حمله دو روزه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین که از روز دوشنبه شروع شد، ۴۲۹ خانه و تاسیسات آسیب دیدند و طبق اعلام رسانه‌ها، بازسازی آن به ۱۲ میلیون دلار پول نیاز دارد و ۹ ماه طول خواهد کشید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق
۱۸:۵۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
بخدا ما مسلمانها بی غیرتیم کل اسرائیل که اندازه یک شهرک است را باید یک روزه انابود کنیم چون اندازه خود اسرائیل وجمعیتش نسبت به مسلمانها ۱ در ۱۰۰۰ هست
آخرین اخبار